سارق زورگیر در منطقه مهرشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق زورگیر با اعتراف به ۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

سارق زورگیر در منطقه مهرشهر دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری در منطقه مهرشهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند متهم با زیرنظر گرفتن سوژه‌های خود آن‌ها را در مناطق خلوت و کم رفت و آمد به دام انداخته و با استفاده از سلاح سرد لوازم با ارزش آن‌ها سرفت می‌کند.

سرهنگ گودرزی گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق حاشیه نشین شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: در تحقیقات اولیه ماموران، متهم منکر هرگونه انجام سرقت شد، اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کرج گفت: پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

انتهای پیام / ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.