معاون درمان وزارت بهداشت:

مشکلات نیروی انسانی و تجهیزات درمان البرز حل می‌شود

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کمبود‌های موجود در نیروی انسانی و تجهیزات بخش بهداشت و درمان البرز مرتفع می‌شود.

مشکلات نیروی انسانی و تجهیزات درمان البرز حل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که کمبود‌های موجود در نیروی انسانی و تجهیزات بخش بهداشت و درمان البرز مرتفع می‌شود، گفت: ۲۰ تخت ‌ای سی یو برای تجهیز دو بیمارستان کوثر و امام علی (ع) البرز درنظر گرفته شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت از کادر بهداشتی و درمانی البرز تقدیر کرد و گفت: اگر مبارزه جهادی این عزیزان نبود افتخار مقابله با کرونا و خدمت عاشقانه به مردم حاصل نمی‌شد.

او ضمن اشاره به کمبود ‌های درمانی در البرز افزود: بی شک این کمبود‌ها می‌توانست استان را با مشکل جدی در مبارزه با کرونا رو به رو کند، اما خوشبختانه با مدیریت صحیح و فداکاری کادر بهداشت و درمان در البرز با چالش جدی مواجه نشدیم.

جان بابایی با بیان این که دلیل موفقیت ایران در مبارزه با کرونا نسبت به کشور‌های دیگر فداکاری نیروی انسانی بود، گفت: بسیاری از کشور‌های پیشرفته با تمامی امکانات و تجهیزات مجهز در اوج همه گیری کرونا با مشکل رو به رو شدند و نیروی انسانی تنها دلیل آن بود بسیاری از آنان از  توانمندی لازم برخوردار نبودند و بسیاری هم ترسیدند و محیط کار را ترک کردند در صورتی که در کشور ما نیروی انسانی در خط مقدم مقابله با کرونا ایستادند.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: نهایت حمایت و کمک را در حل مشکلات درمانی در بخش‌های کرونایی البرز خواهیم داشت.

حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در حاشیه بازدید معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی البرز با همه‌ی کمبود‌ها در مقابله با کرونا برای سلامت مردم از جان گذشتگی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: تیم‌های بهداشتی درمانی بعد از چهار ماه مبارزه‌ی ایثارگرانه با کرونا کمی خسته شده اند که نیاز است تدابیر لازم برای بازیابی انرژی و توان مجدد در فاز دوم مقابله با کرونا برای نیرو‌های خط مقدم مقابله با کرونا اتخاذ شود.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.