بیانیه باشگاه استقلال در اعتراض به اشتباهات داوری

باشگاه استقلال در اعتراض به اشتباهات داوری دیدار آبی پوشان پایتخت و فولاد خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته تیم‌های فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که عملکرد پر بحث سید مهدی سید علی داور این مسابقه در نتیجه نهایی بازی موثر بود.

در همین رابطه باشگاه استقلال بیانیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

بعد از حدود ۴ ماه تعطیلی مسابقات، روز گذشته میلیون‌ها علاقمند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می‌کردند، اما آنچه که آن‌ها از پای تصاویر بی کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت‌های یک طرفه‌اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد.

هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به صورت آهسته پخش نشد، ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به دنبال اضافه شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی مواجه شد. به عبارت ساده‌تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می‌دید، علی کریمی اخراج نمی‌شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت‌گیرانه کریمی را به دنبال داشت.

این اتفاقات درحالی رخ داده که مشابه صحنه‌های رخ داده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم‌ها هیچگاه با چنین جریمه‌هایی همراه نبوده و ظاهرا استاندارد‌های دوگانه‌ای برای استقلال وجود دارد.

اشتباهات داوری در این فصل بار‌ها و بار‌ها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است.

باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری‌ها اعلام می‌کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخورد‌های دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
اگه ذره ای احترام برای هوادارا قائل هستید از این لیگ نمایشی و انصراف بدید در غیر اینصورت سکوت کنید و بیش از این با اعصاب ما بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اینا همه چرنده، مدیران استقلال توسط وزیر انتخاب میشن، از وزیر دستور میگیرن، الانم برای آرام کردن هیجان هوادارن اینجوری بیانیه میدن
فقط آقای رئیسی میتونه جلوی این باند فسادو بگیره باید از قوه قضائیه درخواست ورود به پرونده لیگ برتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۵۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
استقلال تهدید به کناره گیری از لیگ کرد.باشد یا نباشد بنگاهای شرط بندی قهرمان را انتخاب کرده اند وقتی به هر دلیل استراماچونی را فراری دادند و مجیدی بازیچه اینها شد استقلال اتوماتیک کناره گیری کرد یعنی گماشته های وزیر ورزش این تهدید به کناره گیری را اعلام میکنند چقدر مسخره.
آخرین اخبار