نورافکن و ۲ بازیکن غایبان سپاهان برابر گل گهر سیرجان

پزشک تیم فوتبال سپاهان از غیبت نورافکن به همراه مسلمان و ترکمان در بازی با گل گهرسیرجان خبر داد.

نورافکن و ۲ بازیکن غایبان سپاهان برابر گل گهر سیرجانعباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومان این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: نورافکن، مسلمان و ترکمان  به بازی با گل گهر سیرجان نمی‌رسند، اما سایر بازیکنان مشکلی ندارند و قادر به همراهی سپاهان در این بازی هستند.  

ربیعی درباره وضعیت نورافکن بیان کرد: این بازیکن بعد از ابتلا به ویروس کرونا و پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه در تمرینات تیم شرکت کرد، اما او در عضلات زانوی خود احساس درد کرد به همین علت قرار است چند روز استراحت کند و به بازی با گل گهر سیرجان نمی‌رسد.  

او درباره وضعیت مسلمان و ترکمان گفت: مسلمان و ترکمان دچار کشیدگی عضلانی شده اند و زیر نظر فیزیوتراپ مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارند. این ۲ بازیکن هم قادر به همراهی تیم در بازی با گل گهر سیرجان نیستند.  

پزشک سپاهان درباره وضعیت ولسیانی و پورقاز گفت: ولسیانی بازیکن گرجستانی دوران بازتوانی را در کشورش پشت سر می‌گذارد و با این بازیکن در ارتباط هستم. او هنوز در پایش درد احساس می‌کند و به شرایط تمرین نرسیده است. همچنین پورقاز با بدنساز تیم تمرین می‌کند و او به بازی‌های آخر می‌رسد.  

ربیعی درباره وضعیت نقی زاده بیان کرد: این بازیکن بعد از جراحی همچنان احساس درد داشت که بعد از عکسبرداری مشخص شد که پیچ استفاده شده در عمل جراحی مشکلاتی برای او ایجاده کرده است که کیهانی آن پیچ را از پایش خارج کرد. البته این بازیکن یک هفته استراحت می‌کند و بعد از آن می‌تواند در تمرینات شرکت کند.  

او در پایان خاطر نشان کرد: طبق پروتکل بهداشتی آخرین تست کرونا را قبل از آغاز مسابقات روز چهارشنبه از اعضای تیم گرفتیم که خدا را شکر جواب همه تست‌ها منفی است و مشکلی در این باره نداریم.  


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار