اجاره مسکن، سوار بر آسانسور افزایش قیمت یا کاهش قیمت؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: قیمت اجاره مسکن استان یزد، در ماه های آینده دچار تحولاتی باب طبع شهروندان می شود.

معامله مسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، گفت: افزایش قیمت زمین و مسکن در استان یزد هیچ ارتباطی به بازار عرضه و تقاضا ندارد و بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر ۱۴ درصد از خانه‌های شهری خالی از سکنه است.

او افزود: قانون بودجه سال ۹۹ دولت را مکلف به اخذ مالیات از خانه‌های خالی شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر کرده است که با این حساب، در آینده‌ای نزدیک با عرضه خانه‌های خالی از سکنه، قیمت اجاره مسکن کاهش می‌یابد.

صادقیان در ادامه با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن در یزد، تصریح کرد: از تعداد ۱۳۰۵ نفر متقاضی ثبت نام کننده مرحله اول در شهرستان های استان به غیر از مرکز استان، ۴۴۰ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند که تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد از این افراد نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افزود: متقاضیان و افراد واجد شرایط مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن که پیامک دریافت نموده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک خود در سامانه اقدام کنند.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اضافه کرد: ‌در صورتیکه افراد در مهلت مشخص شده که پیامک دریافت کرده اند اقدام ننمایند، از لیست خارج می شوند و از افراد ثبت نام کننده مرحله دوم برای تکمیل مدارک فرا‌خوان خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار