تداوم توسعه و انقلاب عمرانی در شهر

شهردار اصفهان گفت: اگر چه شرایط تامین مالی و پرداخت هزینه‌ها برای ساخت مترو دشوار است، اما شهرداری توسعه شهر و انقلاب عمرانی را با قدرت و با سرعت به پیش می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران و خدمتگزاران مردم که در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهید بهشتی با بیان شیوا و جملات اثربخش تاکید داشت که بالاترین خدمت به جامعه انسان‌ها و محکم‌ترین و استوارترین پایه برای زندگی کردن انسان‌ها این است که اندیشیدن را به آن‌ها بیاموزیم؛ همین تفکر کوردلان را به سوی ترور این شخصیت بزرگ کشاند، زیرا اگر ملتی اندیشیدن را بیاموزد و درست فکر کند، همه امور به خوبی انجام می‌شود.

او با اشاره به سفر معاون رئیس‌جمهور و و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اصفهان، تصریح کرد: در مذاکره با معاون رئیس‌جمهور برای کمک به مترو و خطوط بی. آر. تی دستورات خوبی صادر شد که امیدواریم با پیگیری‌های بعدی بتوانیم برخی موانع را مرتفع کرده و با دریافت اوراق مشارکت گام‌های استوار ساخت مترو را محکم‌تر برداریم.

شهردار اصفهان با اشاره به روند ساخت خط دو مترو در اصفهان، گفت: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه خط دو مترو در حال احداث است و هفته گذشته دستگاه حفار تونل وارد چهارمین ایستگاه (عمان سامانی) شد.

او تاکید کرد: اگر چه شرایط تأمین مالی و پرداخت هزینه‌ها برای ساخت مترو دشوار است، اما شهرداری توسعه شهر را و با سرعت به پیش می‌برد.

نوروزی با اشاره به برگزاری رویداد‌های شنبه‌های خلاق، افزود: این رویداد امروز به ایستگاه پنجم می‌رسد و برای دومین هفته طرح «دستبند» به عنوان موضوع شنبه‌های خلاق مطرح است که در این راستا منتظر اعلام نظرات شهروندان هستیم تا بتوانیم طرح را بهتر اجرا کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: طرح «دستبند» به فروش خلاقانه محصولات و کالا‌های مناطق مختلف بومی، شهر‌ها و روستا‌های اصفهان اختصاص دارد و هدف، فروش محصولات و تقویت اقتصاد در این شهر‌ها و روستا‌ها است تا منجر به رشد رونق اقتصادی این مناطق شود که امیدواریم این اقدام گام مؤثری در راستای تحقق شعار سال ۹۹ «جهش تولید» باشد.

او با اشاره به برنامه افتتاحیه هفتگی در قالب «هر یکشنبه، یک افتتاح» برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، تصریح کرد: از شهروندان دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در برنامه‌های هر یکشنبه، یک افتتاح زمینه تشویق بیشتر مدیران شهری را فراهم آورند تا با سرعت فعالیت‌ها را پیش ببرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.