مراجعه بیش از ۱۰ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مراجعه بیش از ۱۰ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ۱۰ هزار و ۱۹۱ دستگاه ناوگان سنگین در ۳ ماه گذشته به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

او با بیان اینکه در استان اردبیل ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین فعالیت می‌کند افزود: این میزان مراجعه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزایش ۴۲۷ درصدی تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را عنوان کرد و گفت: ۹۰۲ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اندکه این مهم نیز افزایش ۳۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.

شیرین زاده گفت: از ۱۰ هزار و ۱۹۱ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان ۸ هزارو ۲۱۹ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی حدود ۱۴ هزار راننده سخت کوش در حوزه کالا و سافـر استان از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار