مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ناشران ایرانی به صورت مجازی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت می کنند

حاجی آبادی گفت:قرار است ناشران کشور‌های آسیایی به شکل مجازی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کنند و ناشران اروپایی در نمایشگاه حضور داشته باشند.

شرکت ناشران ایرانی به صورت مجازی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

رضا حاجی آبادی مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: هرساله تعداد زیادی از ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت می‌کردند امسال هم ناشران در این نمایشگاه شرکت می‌کنند اما بحث گرفتن ویزا برای حضور در این نمایشگاه مطرح است به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کشور‌های آسیایی از جمله ایران و افغانستان برای رفتن به اروپا ویزا نمی‌دهند.

او افزود:موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که با موسسه خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان ادغام شدند گزینه شرکت ناشران را به صورت مجازی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت مطرح کردند و احتمال می‌دهم حضور ناشران ایرانی در این نمایشگاه به صورت مجازی باشد.قرار است از ناشران کشور‌های آسیایی برای حضور به شکل مجازی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت دعوت کنند و تنها ناشران اروپایی به صورت حضوری در این نمایشگاه شرکت کنند.


بیشتر بخوانید

مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس ادامه داد:انتشارات هزاره ققنوس هم درخواست حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را پُرکرده است. به دلیل حضور هرساله ما در این نمایشگاه امسال هم به طور قطع در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت می‌کنیم همچنین فرم‌های لازم را برای استفاده از طرح فلوشیپ نمایشگاه کتاب فرانکفورت پرکردیم اما باید دید آیا این طرح را به ناشری از کشور‌های آسیایی می‌دهند یا نه.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار