گل محمدی: تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم/ صحبتی با انصاری فرد نکرده ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره موضوعات مختلف توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با پیکان بیان کرد: خوشحالیم که پس از ۳ - ۴ ماه تعطیلی بازی می‌کنیم. ماه‌های خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شکر تصمیمات خوبی برای ادامه مسابقات گرفته شد. تلاش کردیم کار‌های تاکتیکی و بدنی انجام دهیم و چند بازی تدارکاتی داشتیم. بازیکنان آماده هستند تا انشالله پرقدرت حاضر شویم.

پیکان بازیکنان خوبی دارد

او افزود: دیدار حساسی با پیکان داریم. این تیم در انتهای جدول است، اما مربی و بازیکنان خوبی دارد. مسابقه دشواری داریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. پیکان به دنبال کسب امتیاز است و با جایگاهی که این تیم در جدول دارد تلاش می‌کند و می‌جنگند تا امتیاز بدست آورد. مشکلات، مصدومیت‌ها و غیبت چند بازیکن گریبانگیر ما شده، اما باید با تمرکز باشیم که جای آن‌ها را پر کنیم.

گل محمدی ادامه داد: در روز‌های گذشته چند بازی تدارکاتی خوبی داشتیم تا توانستیم به جو مسابقات برگردیم. از شرایط ایجاد شده راضی بودم.

در مجموع چهار - پنج بازیکن خوب خودمان را مقابل پیکان در اختیار نداریم

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: کارمان را با آمادگی صد درصد شروع نکردیم، اما بازیکنان ما انگیزه دارند که در بازی فردا (یکشنبه) عملکرد خوبی داشته باشند. مهدی ترابی هم چهارکارته است و در مجموع چهار- پنج بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم. نگرانی من بابت پرواز‌ها است. شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌ها را تکمیل می‌کنند و برای فضای بسته‌ای، چون هواپیما، خطر زیادی وجود دارد.

مهم‌ترین بازی فصل ما مقابل پیکان است

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیان کرد: ۱۰ امتیاز با سایر تیم‌ها اختلاف داریم، اما این دلیلی بر قهرمانی ما نیست. به بازیکنان گفته ام مهم‌ترین بازی فصل ما مقابل پیکان است و باید با تمرکز باشیم. آن‌ها نباید فکر کنند از الان قهرمان هستند. بازیکنان ما از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند و خیلی خوب شرایط را درک می‌کنند. درباره بیرانوند هم باید بگویم که او بلیت گرفته بود که برود که برگشت. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، اما بیرانوند قرار است برود. اتفاق خاصی رخ نداده و بیرانوند گفت باشگاه آنتورپ باید بلیت او را بفرستد.


بیشتر بخوانید:


صحبتی درباره خدافظی حسینی در پایان فصل  نشده است

گل محمدی در خصوص احتمال خداحافظی سید جلال حسینی در پایان فصل خاطر نشان کرد: هیچ‌کدام از ما به خداحافظی سید جلال در پایان فصل فکر نمی‌کنیم. برخی می‌خواهند حاشیه درست کنند و بی ربط صحبت می‌کنند. در تیمی که کار می‌کنم، اصرار دارم کسی دنبال حاشیه نباشد و سرمان در کار خودمان است. صحبتی درباره خدافظی حسینی نشده و ما ۱۱ بازی داریم. سید ۱ -۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

سرمربی سرخ‌ها درخصوص شرایط بشار رسن گفت: او  ۱۶ روز دیرتر به تیم ما اضافه شد و پس از یک هفته تمرین اختصاصی به تمرینات گروهی اضافه شده است. بشار بازیکن تاثیرگذاری است، اما وضعیت بدنی او مانند سایر بازیکنان نیست. همچنین من تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم.

صحبتی با انصاری فرد نداشته ایم

او درباره اینکه آیا درخواستی برای جذب کریم انصاری فرد داشته است یا خیر، تصریح کرد: چند جلسه با مدیران باشگاه درخصوص نقل و انتقالات داشتیم که آن‌ها اصرار داشتن لیست نفرات مورد نظرم برای فصل آینده را ارائه کنم. من گفتم تا مسابقات تمام نشود، وارد نقل و انتقالات نمی‌شوم و اینقدر بازی‌های حساسی داریم که ذهن ما را مشغول می‌کند. در این وضعیت، لیگ برتر و جام حذفی را از دست می‌دهیم و دلیلی ندراد ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم.  هیچ صحبتی با کریم انصاری‌فرد نشده است. او بازیکنی حرفه‌ای و بزرگ است و هر تیمی دوست دارد از کریم استفاده کند. با این وجود تاکنون صحبتی با این بازیکن نداشتیم.

گل محمدی در پایان گفت: این افراد تحت تاثیر برخی آدم‌ها هستند و از همه فوتبالی‌ها خواهش می‌کنم مسائل بهداشتی را رعایت کنند. فوتبال باعث ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود و از مسئولانی که خواستند مسابقات ادامه یابد، تشکر می‌کنم. امیدوارم پاسخگوی هوادارانی که خیلی پیگیر رقابت‌ها بودند و از ما حمایت کردند، باشیم و از شرمندگی آن‌ها دربیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار