ویسی: فاصله پیکان و پرسپولیس در جدول، دلیلی بر فاصله فنی ۲ تیم نیست

سرمربی پیکان گفت: اصلا نگران بازی با پرسپولیس نیستیم و برای نباختن به مصاف این تیم می‌رویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: از آن جایی که تمام بازی‌ها حدود ۴ ماه تعطیل بود، اکنون شرایط تمام تیم‌ها یکسان است. نمی‌توان گفت جایگاه پرسپولیس و پیکان در جدول نشان دهنده فاصله ۲ تیم است. مطمئنا شرایط پرسپولیس هم مانند ما است و ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم. جدول را فراموش کردیم و تیم جدیدی ساختیم تا پا به پای پرسپولیس بجنگیم. برای امتیاز از دست ندادن به مصاف پرسپولیس می‌رویم و بازیکنان ما آماده این کار هستند.  

سرمربی پیکان درباره بازیکنانی که بازی برابر پرسپولیس را از دست خواهند داد گفت: برای بازی با پرسپولیس بازیکن محرومی نداریم، اما ۳ بازیکن ما به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسند. میلاد شیخ سلیمانی، مهران موسوی و جلال علی محمدی مصدومان ما هستند که به این بازی نمی‌رسند.  

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مخالف برگزاری ادامه لیگ است گفت: هنوز هم موافق ادامه لیگ نیستم، اما سازمان لیگ تصمیم گرفته بازی‌ها برگزار شود و ما هم از تصمیم سازمان لیگ اطاعت می‌کنیم و بازی می‌کنیم. شرایط از قبل سخت‌تر است و مطمئنم در آینده سخت‌تر خواهد شد، اما امیدوارم برای بازیکنان، خانواده‌های آن‌ها و عوامل اجرایی مسابقات هیچ اتفاق بدی نیفتد.  

او در پاسخ به این سوال که چرا در حین مسابقات رعایت پروتکل‌ها سخت‌تر می‌شود گفت: در ورزشگاه جو سنگینی حاکم است و عوامل استرس دارند و افراد تمرکز کافی برای رعایت پروتکل‌ها ندارند. به همین دلیل اتفاقات ناگواری می‌افتد و افراد یکدیگر را لمس می‌کنند و ممکن است با یکدیگر دست بدهند و حتی روبوسی هم بکنند؛ بنابراین رعایت نکات بهداشتی خیلی سخت می‌شود و مطمئنا خیلی از پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: پیکان به دنبال طلسم شکنی


ویسی در واکنش به این که فردا باید به مصاف تیمی برود که با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قاطعانه در صدر جدول قرار دارد گفت: ما جدول را فراموش کردیم و برای بازیکنان این موضوع را ترسیم کردیم که ما ۱۰ تیم هستیم و باید با ۹ تیم بازی کنیم و در میان این ۱۰ تیم، باید سهمیه آسیایی بگیریم. یعنی جزو ۳ تیم بالای جدول باشیم. فاصله میان ما و پرسپولیس، نشان دهنده آمادگی چند برابری آن‌ها نیست. اصلا نگران این بازی نیستیم و با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌رویم. در بازی برابر پرسپولیس امیدواریم به نباختن و بردن، یعنی کسب یک امتیاز و ۳ امتیاز.  

سرمربی پیکان در واکنش به این که تیمش در دوران تعطیلی لیگ ۷ بازی تدارکاتی انجام داد و آیا این بازی‌ها به پیکان کمک کرده است گفت: من از تیم شناخت کافی نداشتم. البته بازیکنان را می‌شناختم، اما از نظر نوع بازی و رفتارها، باید با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شدم و به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شدم؛ بنابراین نیاز به چند بازی تدارکاتی داشتیم که خوشبختانه تمام بازی‌ها را بردیم یا مساوی کردیم و باختی نداشتیم. هدف ما این بود که به نباختن و گل نخوردن عادت کنیم، زیرا تیم ما گل‌های زیادی دریافت می‌کرد. دیدار‌های تدارکاتی عادت خوبی را در تیم ما جا انداخت و قصد داریم با همین تفکر وارد مسابقات شویم.  

او افزود: خط دفاعی پیکان ضعیف نیست و فقط شکل دفاعی ما بد بود که روی این مشکل کار کردیم. در تعطیلات لیگ، ۲، ۳ روز زودتر از زمان مقرر سازمان لیگ تمریناتمان را آغاز کردیم. چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم. تیم ما در عمق بازی نمی‌کرد و فاصله زیادی میان خطوط وجود داشت که در حال حاضر همه چیز بهتر شده و مطمئنا در ادامه پیکان جدیدی خواهید دید.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: پرسپولیس ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
پرسپولیس از نظر فنی در حد یه تیم متوسط هم نیست
آخرین اخبار