واکنش سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان البرز به کرونایی شدن یکی از ورزشکاران

سرپرست هیئت وزنه برداری استان البرز درخصوص ابتلای یکی از وزنه برداران این استان به ویروس کرونا توضیحاتی داد.

/واکنش سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان البرز به کرونایی شدن یکی از ورزشکارانعلی شاکری، سرپرست هیئت وزنه برداری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص ابتلای میلاد  رهبری نژاد یکی از وزنه برداران این استان به ویروس کرونا و بحث کم کاری این هیئت در ضدعفونی کردن سالن وزنه برداری اظهار داشت: زمانی که ویروس کرونا شدت گرفت، بچه‌ها اصرار داشتند که باشگاه را باز کنیم. میلاد رهبری نژاد و مربی او (شیرخانی) خیلی اصرار می‌کردند که سالن را باز کنیم. حالا این ۲ شخص به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

از همان ابتدا با بازگشایی سالن وزنه برداری مخالف بودم

شاکری ادامه داد: از همان ابتدا من مخالف بودم و بازگشایی سالن را خلاف قانون می‌دانستم. این حرف‌ها را می‌توان از دبیر و نایب رئیس هیئت وزنه برداری هم پیگیری کرد. مربی بانوان استان هم چنین درخواستی از ما کرد که درخواست او را نیز رد کردم. از نظر من ورزش کردن در این شرایط اهمیت کمتری نسبت به حفظ سلامتی داشت. وقتی سلامتی ما در خطر باشد، مدال و وزنه زدن چه اهمیتی می‌تواند داشته باشد؟ به آن‌ها گفتم که نباید دنبال چنین مسائلی باشند که البته فشار زیادی به من وارد شد.


بیشتر بخوانید:


رهبری نژاد، برای ضدعونی کردن باشگاه نیامد

او گفت: پیش از بازگشایی باشگاه، ۲ بار آنجا را ضدعفونی کردیم. این کار را به کمک یکی از دوستان مان در شهرداری انجام دادیم. زمانی هم که طبق پروتکل‌های بهداشتی مجوز بازگشایی باشگاه را دریافت کردیم، به بچه‌ها اعلام کردیم که باید یک بار دیگر آنجا را شست و شو بدهیم. عده‌ای از بچه‌ها آمدند، اما خدا شاهد است که میلاد رهبری نژاد برای ضدعونی کردن باشگاه نیامد. بنده و  دیگر آقایان که حدود ۷ یا ۸ نفر می‌شدیم، باشگاه را دوباره شست و شو دادیم.  

/واکنش سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان البرز به کرونایی شدن یکی از ورزشکاران

هنوز هم در باشگاه الکل وجود دارد

شاکری درخصوص اینکه گفته شده است در حین تمرین مایع ضدعفونی برای ورزشکاران وجود نداشته است، گفت: هیئت وزنه برداری البرز از نظر شرایط مالی اوضاع خوبی ندارد.   البته این مشکل برای همه هیئت‌های استانی و فدراسیون وزنه برداری هم وجود دارد. البته باید حقیقت را هم بگوییم، یکی از بچه‌ها خودش ۴ لیتر الکل آورد. هنوز هم در باشگاه الکل وجود دارد و از مدیر باشگاه می‌توان این موضوع را پیگیری کرد. اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، باشگاه را می‌بندند.

از کجا معلوم که رهبری نژاد در سالن مطهری کرج به کرونا مبتلا شده باشد؟

سرپرست هیئت وزنه برداری استان البرز گفت: حالا شاید یک روز هم بوده که مایع دست شویی تمام شده باشد و باید حقیقت را هم بگوییم. اما روز بعدش رفتیم و مایع جدید در اختیار بچه‌ها قرار دادیم. من نمی‌گویم تمامی موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم، اما ۹۵ درصد آن را انجام دادیم. میلاد رهبری نژاد و مربی اش، در یک جا با هم کار می‌کنند، از کجا معلوم که در سالن مطهری کرج به کرونا مبتلا شده باشند؟ چرا افراد دیگری از ورزشکاران به کرونا مبتلا نشده اند؟   اگر می‌گویند که ۲ یا ۳ نفر دیگر هم مبتلا شده اند، چرا نامش را نمی‌گویند؟

مگر هر کسی دچار کرونا شود، در باشگاه وزنه برداری حضور داشته است؟

شاکری ادامه داد:  مگر هر کسی دچار کرونا شود، در باشگاه وزنه برداری حضور داشته است؟ این بیماری فراگیر شده است و همه باید رعایت کنیم. ۳ روز در هفته به مدت یک ساعت و ۱۰ دقیقه فرصت تمرین کردن به بچه‌ها دادیم و بچه‌ها در گروه‌های ۵ یا ۶ نفره در باشگاه تمرین می‌کنند. این اتفاق افتاده و برخی از آقایان به ناحق مواردی را مطرح می‌کنند. در حال حاضر میلاد مریض است و باید به او کمک کنیم و هر وقت سلامتی اش را به دست آورد با او به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد. اما چون من در مجموعه علی مرادی هستم، باید با من اینگونه رفتار کنند؟

/واکنش سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان البرز به کرونایی شدن یکی از ورزشکاران


بیشتر بخوانید:


عضو تیم ملی هم در همان سالن مطهری تمرین می‌کند

رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز گفت: از بچگی و حتی زمانی که مربی وزنه برداری بودم، خودم تخته ام را تمیز می‌کردم. در شرایط فعلی همه باید به هم کمک کنیم. باشگاه مطهری از صبح در اختیار وزنه برداری است و صالح چراغی (عضو تیم ملی وزنه برداری) در همین سالن تمرین می‌کند. مربی اش هم در کنارش حضور دارد و خودمان هم اجازه نمی‌دهیم که سالن شلوغ شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار