نحوه خرید بهترین تشک

یکی از وسایل مهمی که برای خرید آن باید دقت زیادی به خرج دهید، کالای خواب مانند تشک است.

به خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از وسایل مهمی که برای خرید آن باید دقت زیادی به خرج دهید ، کالای خواب مانند تشک است. همان طور که می دانید انسان در طول شبانه روز، 8 ساعت از وقت خود را برای استراحت و خوابیدن اختصاص می دهد. بنابراین بهتر است تشکی را خریداری کنید که سلامت شما را تامین نماید.

هر شخصی باید با توجه به قد و وزن خود اقدام به خرید تشک نماید، در غیر این صورت خرید تشک نامناسب به کمر و گردن شما آسیب جبران ناپذیری می رساند. بسیاری از افراد بر این باورند که اگر تشک نرم باشد، بنابراین از کیفیت بالاتر و بهتری برخوردار است ، در نتیجه خواب راحت تری را می توانند تجربه کنند. اما این باور کاملا غلط است. به طور کلی اگر تشک خیلی نرم یا خیلی سفت باشد ، به سلامت بدن شما صدمه وارد می کند. پس در نتیجه بهتر است تشکی را انتخاب کنید که بدن شما را از لحاظ ارگونومیکی در بهترین حالت ممکن قرار دهد.

راهنمای خرید تشک

با توجه به تنوعی که امروزه در بازار موجود است ، هر شخصی در حین خرید تشک ممکن است بین تشک خارجی و داخلی دچار شک و تردید شود. محصولات خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، اما لازم به ذکر است که شرکت های تولید کننده تشک ایرانی ، موفق به تولید انواع تشک با کیفیت بالا و با استاندارد جهانی شده اند . بنابراین به شما توصیه می کنیم به راحتی به شرکت های تولید تشک ایرانی همانند تشک رویا ، اعتماد کنید. با خرید تشک رویا به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.

اگر قصد خرید تشک را دارید بهتر است تشکی را انتخاب کنید که از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد ، با توجه به تاج تخت خود ارتفاع تشک را اندازه گیری کنید و سعی کنید تشکی را خریداری کنید که ارتفاع زیادی نداشته باشد. ارتفاع تشک تاثیری بر کیفیت تشک و خواب شما نمی گذارد.

خرید تشک رویا یکی از مهم ترین خریدهای لوازم منزل است که از نظر علم پزشکی میزان اهمیت آن اثبات شده است. اگر تشک شما قدیمی و غیر استاندارد باشد به مروز زمان باعث ایجاد بیماری هایی عضلانی و استقامتی که رایج ترین آن دیسک کمر است ، خواهد شد.

تشک دو لایه انتخاب کنید. تشک های دو لایه این مزیت را دارند که لایه زیرین آن راحتی لک نخواهد شد ، در نتیجه شست و شوی آن راحت تر خواهد بود. در تشک های دولایه ، لایه رویی تشک در برابر آلودگی همانند محافظ عمل می کند ، بنابراین به راحتی و در هر زمان که بخواهید ، می توانید لایه رویی را بشویید. هم چنین با خرید محافظ تشک می توانید از تشک خود محافظت کنید.

تشک ارزان قیمت نخرید

در بازار انواع تشک با رنج قیمت متفاوت وجود دارد. مطمئنا تشک های مرغوب و باکیفیت بالا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. متاسفانه بسیاری از فروشندگان تشک های بی کیفیت و نامناسب را با قیمت ارازن تر به نام تشک باکیفیت به فروش می رسانند. شما باید قبل از خرید تشک از نوع مواد اولیه به کار رفته در آن مطمئن شوید. همان طور که گفته شد تشک های ارازن قیمت ، از جنس نامرغوبی برخوردار هستند و برای تولید آن ها از مواد بی کیفیت استفاده شده است.

برند تولیدی تشک و فروشگاهی که از آن خرید می کنید ، بسیار مهم است. خرید تشک همانند خرید سایر لوازم خانگی باید از خدمات پس از فروش ، گارانتی و ضمانت نامه برخوردار باشد. داشتن ضمانت نامه باعث می شود شما از خرید خود مطمئن باشید و در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید آن را به راحتی و بدون هیچ دردسری برطرف کنید.

 تشک

بنابراین دقت داشته باشید که جنسی که خرید می کنید ، حتما از برندهای معتبر و اصلی باشد و شرکت تولید کننده نسبت به گارانتی محصول تعهد داشته باشد. با خرید از واسطه ها و نمایندگی های فروش نامعتبر باعث می شود محصولات را با قیمت بالاتری خریداری کنید و در نهایت نمی توان به کیفیت جنس اعتماد کرد. شرکت رویا بزرگترین تولید کننده تشک در خاورمیانه ، هم رتبه رقبای جهانی با بیش 25 سال سابقه و استفاده از تکنولوژی مدرن و ارائه خدمات پس از فروش توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را جلب کند.

شرکت رویا محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است و تشک های طبی و تشک های فنری منفصل آن تاکنون فروش خوبی را داشته است. قیمت تشک رویا بسیار مناسب و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

به طور معمول هر شخصی با توجه به برند و مارکی که خریداری می کند ، قیمت و مبلغ را پرداخت می کند. بنابراین هر چقدر برند و مارک محصول خریداری شده معروف تر و بهتر باشد، هزینه و مبلغ بیشتری را پرداخت خواهد، البته قیمت محصول با کیفیت آن ارتباط مستقیم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار