کریمیان: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است/ خادم شاهین هستم

مربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: برخی‌ها می‌گویند فردا به عنوان سرمربی شاهین روی نیمکت می‌نشینم، اما این طور نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهرداد کریمیان، مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص بازی پیش روی تیمش اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر تیم بسیار خوب نفت مسجد سلیمان داریم. حریف ما تیم بسیار خوبی است که نتایج قابل قبولی گرفته و کادرفنی بسیار خوبی در اختیار دارد. 

مربی شاهین شهرداری در واکنش به اینکه در بازی برابر نفت مسجد سلیمان هدایت شاهین شهرداری را برعهده دارد اظهار داشت: برخی‌ها می‌گویند که من به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشینم، اما واقعا این طور نیست و باید بگویم به عنوان خادم شاهین این کار را انجام می‌دهم. تاکنون هر وقت نیاز بوده در خدمت تیم بودم. اکنون هم منتظر بازگشت میشو به ایران هستیم و همچنان با او مشورت می‌کنیم.

کریمیان درباره مصدومان شاهین شهرداری برای بازی فردا گفت: میلاد صارمی مصدوم شد، اما اکنون شرایط بهتری دارد. شعبانلو همچنان مصدوم است و برخی بازیکنان هم مصدومیت‌های جزئی دارند، اما برای بازی فردا آماده هستند.


بیشتر بخوانید:


او درباره غیبت ۲ بازیکن خارجی شاهین شهرداری در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه گادرانی و کوویلیتایا به بازی با نفت مسجد سلیمان نرسیدند، اما امیدوارم برای بازی با پرسپولیس، در اختیار تیم باشند.

کریمیان درباره برگزاری مسابقات بدون حضور هواداران گفت: ۱۰۰ درصد غیبت هواداران در بازی‌ها تاثیرگذار است. به لطف حضور هواداران توانستیم در ۲ بازی خانگی متوالی، نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار