یک رسانه هلندی هافبک ایرانی سابق تیم فوتبال NEC نایمخن را به عنوان ششمین انتقال گرانقیمت تاریخ این باشگاه معرفی کرد.

جهانبخش ششمین فروش گرانقیمت نایمخنبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت هلندی " forzanec " که اخبار باشگاه NEC را پوشش می‌دهد با انتشار گزارشی گرانقیمت‌ترین انتقال‌های این باشگاه هلندی را معرفی کرد که علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان در رتبه ششم این فهرست قرار دارد.

"بیورن ولمینکس" گران‌ترین بازیکنی است که نایمخن تا به حال فروخته است. سال ۲۰۱۱ او با قیمت ۳.۳ میلیون یورو به کلوب بروژ پیوست.

"یاسپر سیلسن" دروازه بان سابق نایمخن همان سال با ۳.۲ میلیون یورو راهی آژاکس آمستردام شد. وقتی این دروازه‌بان راهی بارسلونا شد نایمخن یک و نیم میلیون یوروی دیگر دریافت کرد که با احتساب این مبلغ و پاداش‌ها ارزش انتقال سیلسن به ۵ میلیون یورو رسید.

سومین انتقال گران قیمت نایمخن "برت هولمن" بود که سال ۲۰۰۸ با ۳ میلیون یورو به آزد آلکمار پیوست.

چهارمین و پنجمین انتقال گران قیمت نایمخن "آنتونی لیمبومبه" و "آرنوت گرانولد" بودند که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ با ۲.۴ میلیون یورو به کلوب بروژ پیوستند.

این سایت هلندی در ادامه نوشته است، پس از این ۵ بازیکن، علیرضا جهانبخش در رتبه ششم این فهرست قرار دارد. او سال ۲۰۱۵ در ازای ۱.۸ میلیون یورو راهی آزاد آلکمار شد و سه سال بعد با مبلغ هنگفتی به برایتون پیوست.

به این ترتیب جهانبخش با ۲.۸ میلیون یورو ششمین بازیکن گرانقیمت نایمخن لقب می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار