عبور جاده‌ای کرونا؛

کمین کرونای مرگبار درشهرستان خوسف/ مردم مراقب باشند

قرار گرفتن شهرستان خوسف در مسیر ترانزیت کالا به کشور‌های همسایه شمالی وشرقی و خطر کرونای رانندگان، ضرورت مراقبت مردم در برابر ویروس کرونا را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قلی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوسف در نشست کارگروه سلامت وامنیت غذایی این شهرستان گفت: بستر شهر خوسف  برای شیوع کرونا کاملا آماده است، زیرا روزانه شاهد ترانزیت ۲ هزار دستگاه تریلر و کامیون از این شهرستان به مقصد کشور‌های همسایه شمالی و شرقی هستیم.

او افزود: بیشتر رانندگان برای خرید مایحتاج خود در داخل شهر توقف می‌کنند و اگریک فرد آلوده، حتی یک مغازه دار را مبتلا کند ممکن است کرونا به تمام شهر برسد.

قلی زاده با تاکید بر رعایت دقیق دستور العمل‌های بهداشتی از سوی مغازه داران حاشیه جاده ترانزیتی خوسف، بیان کرد: ورودی مغازه‌ها باید یک میز گذاشته شود تا مشتری‌ها وارد مغازه‌ها نشوند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوسف با بیان اینکه بازی با سلامت مردم شوخی بردار نیست، اظهار کرد: رستوران‌ها و اماکن پر تجمع باید به شدت نظارت شوند تا پروتکل‌ها را رعایت کنند، در غیر اینصورت پلمب می‌شوند.

او ادامه داد: هر گونه تجمع شلوغی در شهرستان خوسف تعطیل است، اما برای برگزاری تجمعات وجلسات محدود باید مجوز گرفته شود.

قلی زاه تصریح کرد: هیچ دست فروش غیر بومی حق ندارد در داخل شهر میوه وسایر مواد غذایی بفروشد و درصورت مشاهده با او برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار