امام جمعه زاهدان:

وفاق و همدلی در بین نمایندگان سیستان و بلوچستان باید حفظ شود

حجت الاسلام محامی گفت: وفاق، همدلی، در میان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین در بین مسئولان بسیار مهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  امام جمعه زاهدان   در دیدار رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت مجمع نمایندگان دوره جدید این استان، اظهارداشت: سه ویژگی نشاط، برنامه‌ریزی و تقسیم کار و همچنین همکاری نمایندگان با یکدیگر مایه امید است.

او ضمن تاکید بر تداوم این نکات مثبت، خاطرنشان کرد: نسبت به حواشی بی‌توجه باشید و ضمن حفظ هماهنگی به اصل کارتان بپردازید.

رئیس شورای راهبردی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در زمینه قانون‌گذاری، نظر نمایندگان مجلس و مسوولان دولتی را به این استان جلب کنید.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به برخورداری سیستان و بلوچستان از نیروی انسانی مستعد، منابع طبیعی ویژه و موقعیت جغرافیایی مناسب افزود: مسئولان کشوری که به استان سفر می‌کنند موید ظرفیت‌های بالای منطقه است اما مساله اصلی عدم بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌هاست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان لزوم قوی شدن را به عنوان نکته دوم مدنظر قرار داد و گفت: در حوزه مدیریتی و در غلبه بر هواهای نفسانی، قوی باشید.

امام جمعه زاهدان با اشاره به خدمات صورت گرفته در سیستان و بلوچستان، علت کم‌اثر بودن صرف اعتبارات در این استان را ضعف مدیریت و یا تخلف عنوان کرد که باعث هدر رفتن هزینه‌ها شده و در نتیجه با وجود تخصیص اعتبارات مناسب رشد چندانی در بخش‌های مختلف ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی ضمن تاکید بر لزوم وفاق و همدلی در سیستم اجرایی و مدیریتی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: برای پشتیبانی بهتر از برنامه‌ها و پروژه‌های استانی، نمایندگان به دنبال ایجاد وفاق بین مسئولان استانی و وزارتخانه‌ها در مرکز باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان ضمن توصیه به استفاده از فرصت زودگذر خدمت، افزود: در این فرصت اندک سنگ بنای رشد و توسعه استان را به جای گذاریم تا هم آیندگان از ما به ‌خوبی یاد کنند و هم باقیات الصالحات آخرت ما باشد.

در ابتدای این دیدار ملک فاضلی نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان و همچنین اقدامات صورت گرفته در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار