سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول:

آموزش و آگاهی در کاهش ابتلا به کرونا نقش موثری دارد

صیدی گفت:آموزش و آگاهی بخشی اصولی است و تاثیر بسزایی در کاهش ابتلا به بیماری کرونا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه درون بخشی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس "کووید _ ۱۹  در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول برگزار شد.

نشست هم اندیشی درون بخشی بررسی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و پیش رو پیشگیری و کنترل کرونا ویروس  کووید _ ۱۹ با حضور معاون بهداشتی، کارشناسان مسئول واحد‌های بهداشتی، اداری و مالی در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول برگزار شد.

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پایش و نظارت ادارات، سازمان ها، دستگاه‌های اجرایی و اصناف شهرستان در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند تاکید کرد و گفت: آموزش و آگاهی بخشی اصولی، تاثیر بسزایی در کاهش و کنترل کرونا ویروس کووید _ ۱۹ دارد و واحد‌های بهداشتی در حوزه وظایف و مسئولیت‌های خود، اثربخش‌تر برنامه ریزی کنند.

صیدی در بخش دیگری از سخنان خود، استفاده از ظرفیت معتمدین، شوراها، دهیاران، موسسات مردم نهاد و ... اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های فوق برای جلوگیری از برپایی مراسمات رسمی و غیر رسمی  تشیع، ترحیم، عروسی و ...  استفاده شود.

او ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در موضوع اطلاع رسانی آموزشی در فضای مجازی اظهار کرد: آموزش‌های چگونه زیستن با ویروس کرونا را با نگاه علمی و عملی به رعایت و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت فراگیر به عموم مردم ارائه شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.