روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

افزایش اجاره‌بها در تهران بیش از ۲۵ درصد ممنوع است/ امروز وقت دعوای سه قوه نیست

رئیس جمهور گفت: از فردا اضافه شدن اجاره‌بها در تهران بیش از ۲۵ درصد، در کلانشهرها بیش از ۲۰ درصد و در سایر شهرها بیش از ۱۵ درصد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  رئیس جمهور با تبریک هفته قوه قضاییه در جلسه ملی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: از نظر امنیتی سال ۱۳۶۰ چه از نظر امنیت داخلی و ملی شاید سخت ترین سال در تاریخ کشور بود.

او اظهار کرد: از یک طرف هجمه عراق در ۳۱ شهریور ۵۹ و از طرف دیگر هجمه منافقین از داخل بود که از ۳۱ خرداد شروع شده بود، این شرایطی بود که سابقه ای برای آن در این حد نداشتیم، اکنون نیز از نظر امنیتی نظیر آن را نداریم و سال بسیار سختی برای مردم بود؛ حوادث تلخی در آن سال اتفاق افتاد که تلخ‌ترین حادثه در آن سال ماجرای انفجار محل مرکزی حزب جمهوری اسلامی در محل سرچشمه تهران بود.

رئیس جمهوری گفت: در آن حادثه شهید بهشتی شخصیت والای ما و ۷۲ نفر از یاران ایشان به شهادت رسیدند و عده ای زخمی شدند آن حادثه به قدری مهم بود که مخالفان و ضد انقلاب فکر می‌کردند توانسته اند ضربه نهایی را به نظام وارد کنند، می‌گفتند مجلس شورای اسلامی دیگر اکثریت پیدا نمی‌کند.

او بیان کرد: در شرایط فعلی حتما باید وحدت بین همه قوا صورت گیرد. من در مجلس شورای اسلامی گفتم که پیوند ما را به پیروزی می‌رساند و اگر همه با هم پیوند لازم را داشته باشیم خداوند پیروزی نصیبمان خواهد کرد.

روحانی افزود: سال ۹۹ سخت‌ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی دشمن و شیوع بیماری است. این هم در تاریخ کشور ما بی نظیر است. فشاری که از سال ۹۷ آغاز شد و در ۹۸ و در ۹۹ بیشتر شد و امروز شدیدترین فشار اقتصادی به کشور ما وجود دارد.

او گفت: تاکنون کمتر بیماری انقدر روی اقتصاد و روابط بین الملل اثر گذاشته است. امروز شرایطی پیش آمده که در آمریکا ۲۵ درصد افزایش بیکاری دارند. کاهش تولید ناخالص ملی در تمام کشور‌های صنعتی بزرگ قابل مشاهده است. برخی از مشاغل به طور کامل تعطیل شده‌اند. ضربه عظیمی به اقتصاد جهانی وارد شده است.

کرونا ارزش پول ملی را کاهش داد

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در یک قرن گذشته سابقه نداریم که یک بیماری انقدر در اقتصاد اثر گذاشته باشد. ویروس کرونا تولید ناخالص ملی را پایین آورده، تورم را بالا کشیده و ارزش پول ملی را کاهش داده است.

روحانی ادامه داد: ما تاکنون یک ریال از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم. در اروپا ببینید استقراض چه خبر است. به‌عنوان مثال در انگلیس ۲۷۳ میلیارد پوند استقراض کرده‌اند. این بیماری دنیا را به سمت مشکلات و گرفتاری متحول کرده است.

او ادامه داد: کار وزارت بهداشت، بخش تولید، حمل و نقل، کشاورزی، صنعت، بانک مرکزی، اقتصاد و بورس ما افتخارآمیز است. من شهادت می‌دهم که مسئولان کشور ۶ ماه است که استراحت نکرده‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز وقت دعوای مجلس و دولت و قوه قضائیه نیست، گفت: سه قوه باید کامل متحد باشند و یکدیگر را یاری کنند. مردم باید حضوری کامل در صحنه داشته باشند.

روحانی گفت: ما باید امروز کمک کنیم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم، محل تجمع و جمعیت منطقه قرمز به صورت محسوب می شود، به طور مثال در یک مراسم عروسی یا مهمانی تجمع باعث تشکیل منطقه قرمز می شود. محل تجمع را باید منطقه قرمز بدانیم.

رئیس جمهور بیان کرد: به طور مستمر به مسئولان تاکید می‌کنم که ماسک ارزان عرضه شود، اما درست کردن ماسک خانگی توسط خود مردم راحت تر و مناسب تر است. همه باید مراقب سالمندان و بیماران زمینه‌ای باشیم.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز به مدت یک هفته

روحانی گفت: طبق مصوبه ستاد، استان‌های دارای شهرهای با وضعیت قرمز، با پیشنهاد ستاد استانی به وزیر کشور و وزیر بهداشت و موافقت رئیس جمهور، محدودیت‌های لازم به مدت یک هفته اعمال می‌شود و در صورت لزوم، تمدید می‌شود،از ۱۵ تیرماه هرجا محل تجمع است که وزارت بهداشت اعلام می کند ماسک اجباری خواهد شد.

رئیس جمهور یادآور شد: یکی از نکات امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا کمک به مستاجران بود که در این زمینه وزارت مسکن و کشور طرح‌هایی را برای کمک به مستاجران بیاورند و زمین ارزان، مصالح برای سازندگان قرار دهیم.

روحانی یادآور شد: افزایش اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیش از ۲۵ درصد، در کلان شهرها بیش از ۲۰ درصد و در بقیه شهرها بیش از ۱۵ درصد باشد. میزان افزایش اجاره بها در تهران و شهرهای بزرگ اعلام شد و با هرگونه تخطی از آن برخورد خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: این قراردادها تا ۳ ماه بعد از زمانی که وزارت بهداشت اوضاع کرونا را عادی یا ضعیف اعلام کند اعتبار خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب.ع
۱۴:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام، صابخونه ما چند واحد داده اجاره، دیروز 100 میلیون کرایه را زیاد کرد! 40 درصد نسبت به قرارداد قبل بیشتر کرد! ایشون ته نماز و مسجد هم هست!!! هیچی هم خرج خونه نکرد! فقط یه پکیج داغون قبلیو به جاش یه دست دوم به قول خودش در حد نو گرفت ،همین!!! مسلمان! دین! تقوا!!! انصاف! وجدان! من با مادر مریض و حقوق کارمندی!!! شرایط کرونا هم هست نمیشه جای دیگه رفت!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
با سلام اگه حرف رئیس محترم جمهور مانند تنفس سه ماهه وام های است که.......
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
چرا کرونا ارزش دلار رو پایین نیاورده؟/؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ک . م
۰۷:۳۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
عمده ترین هزینه ی ماه هر کارمند و یا کاسب فاقد مسکن اجاره بها است که با احتساب ودیعه در ماه برای یک متراژ۷۵ متری هفت و نیم تا هشت میلیون تومان است..مگر مجموع افزایش حقوق و دستمزد در سال جدید چقدر بوده است ؟آیا ۲ میلیون تومان اضافه شده که مجوز این افزایش مثلا ۲ میلیونی کرایه داده شد؟ البته در متراژهای بیشتر مبلغ بالاتر هم می رود . اگر تمام درآمد برای کرایه برود با گران شدن دیگر مایحتاج خانواده وخدمات دولتی و ...چه باید کرد و از کجا هزینه کرد. بنظرم دولت باید متناسب با افزایش حقوق به تورم دامن بزند نه چند برابر..شاید مالکان هم از ذکر این مقدار افزایش رودربایستی داشتند و لی این دستور آنها را راحت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۴:۰۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اگر خرید و فروش و حتی اجاره دادن املاک بیاد و در یک سامانه متمرکز با قیمت گذاری دولت و قوه قضاییه انجام بشه که کار ساده ای هم هست دیگر شاهد دلالی و افزایش نرخ بدون و حساب نیستیم.کار سختی نیست فقط باید مسولین کمی دلسوز باشند فقط
Iran (Islamic Republic of)
Haji
۰۸:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
دلیلش این نیست علتش اینه که آهن کیلویی 6بود کردن 12 سیمان کیسه ای 11 بود کردنش 20 و......خود دولت بی تدبیر گرونش کرد بیمه ها افزایش دادند مزد بنا وکرایه ها رفت بالا لاستیک و...را گران کردند شد خون مردم تو شیشه کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۴:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
درسته همه چی گرون شده از آهن وغیره اما باید دولت برای گرانی ها چاره ای بیندیشه
Germany
ناشناس
۰۵:۱۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
حالا وقت دعوای سه قوه نیست !!!!
اولا" که قوای سه گانه هیچوقت نباید دعوا کنند !
ثانیا" ، چرا جناب ایشان یک سال قبل این حرف را نمی زدند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۰۹:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ایشون حساب پس دادن رو دعوا می دونن!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
پارسال به صاحبخانه گفتیم اقا فقط ۲۰٪ اجاره ی بیشتر بگیر یک ماه زنگ زد داد زد برید بیرون از خونم ... این همه اجاره دادیم بعدش با منت میگفت من خونه دادم به شما نشستید شما اصلا صلواتی نشستید با یک تومن در ماه هیچ جایی بهتون نمیدن ... مجبور شدیم بیست تومن بزاریم روی پول پیش و دویست هزار تومن روی اجاره تا بلاخره بمونیم.... امسال خدا رحم کنه فکر کنم باید دار و ندارمون رو بدیم صاحبخانه اقا وقتی میگی دولت گفته ۲۰٪ زیاد کن میگه برو همون دولت بهت خونه بده چیکار کنیم چه گیری افتادیم که مستجر شدیم با زن و بچه ی کوچیک کجا بریم ؟‌
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۴۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
خوب الحمدلله به برکت وجود و بخشنامه و دستور جناب رییس جمهور مشکل تورم لجام گسیخته اجاره مسکن هم حل شد!.می بینید چه رییس جمهور مشکل گشایی داریم.
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۵۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اخه .....‌. ۲۵ درصد برای تو هیچی نیست برای من فاجعست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
کاش میگفتید صاحبخانه ها حق افزایش اجاره بها را ندارند و اجاره باید مثل سال قبل باشد و اگر زمانی اجاره را افزایش دادند مستاجر ها می توانند اطلاع بدهند و دولت صاحبخانه ها را به مبلغ 20میلیون یا بیشتر جریمه میکند
اینطوری مشکل خزانه هم حل می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
آقای رئیسی و قالیباف به طلم و ستم های این آقا پاسخ بدهید لطفا ما امیدمون به شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام لطفا نظر من رو هم پیگیری کنید ،ما که چند روز پیش با اجاره ی خیلی خیلی زیاد ،یعنی با نرخ بالای ۴ّ۰ درصد مجبور به اجاره شدیم تکلیفمون چیه یه کارگری ساده هستم ،خیلی دیر یادتون اومد خیلییی حداقل یه کاری کنید شامل همه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
یکی ازاشناهامون سرطان داره بیچاره امده خونه تهران اجاره کروه روزی سیصدهزارتومن یعنی یک ماه نه میلیون اخه خداروخوش میاد اینقدرخودش مشکل لبماری داره تحت فشارم باشه برا اجاره خونش متاسفیم برا همچین مسولینی ک سرکارن وهیچ کاری نمیکنند مردم تحت فشارندخیلی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اجازه بهای منو چهار درصد اضافه کردن اون وقت آقا دستور میده ۲۵ درصد اضافه کنند
Iran (Islamic Republic of)
موجر
۰۷:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
25درصد تهران میشود کمی 500هزارتومن 15درصد سایر شهرها میشود 50هزار تومن عجب تصمیمات آبکی آنوقت آقایان به فکر حل مشکلات کشور هستند .......................
Netherlands
هادی حرف حق
۲۳:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
کو عمممممممممممل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
صاحب خانه ها باانصافتر از ایشان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
که وقت دعوا نیست. خودتون راحت نشستین عین خیالتون نیست نمی دونیید مردم دارن چی می کشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چنان رونق اقتصادی این بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گرونی چه ربطی داره کرونا بازم اسم کشور ها خارج آوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور من از جنوب کشور هستم جنوب استان فارس خونه دو طبقه نوساز با همه امکانات و پنج اسپیلت دادم اجاره و چون نیاز به پولش نداشتم ماهی پانصد هزار تومن دادم اجاره بعد از یک سال دو برابر اجاره که بهم دادن رفتم هزینه کردم تا خونه را تعمیر کنم یک کولر سوخته الان ۱۷ میلیون تومنه . بعدشم مستاجر کلید گذاشته جلو در ول کرده رفته حتی قبضاش هم پرداخت نکرده. خب حالا هر کی انصاف داره بگه باید چکار کرد. الان اگر بخوام اجاره بدم حداقل باید ۸۵ میلیون فقط ودیعه بگیرم برا کولرها.
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۲:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
نکنه این درصدها معکوس هستند؟!!!!
یعنی بجای کاهش، افزایش می یابند بعد از این خبر به این درصد در شهرهای اعلان شده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
جناب رییس جمهور ، وقتی یاحب خانه میگه بلند شو میخواهم بفروشم یا مثلا پسرم داماد کنم و از این حرف ها ، مگه میشه بگی نه! همچین بلند میشی مثل گلابی و باید بری یک خانه با نرخ جدید بگزری و دولت که هیچی حاکمیت هم نمی تونه بکه چرا ، برای اینکه از اساس هویجوری اقتصاد و کاسبی در ایران است
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۲:۰۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
آیا سایر نیازمتدی های مردم و از جمله همان صاحب خانه که با اجاره زندگی میکند را هم توانسته اید کنترل قبمت بکنید....
این از آن دستورات اجرا نشدنی است و سر کخر گذاشتن مردم و افزایش تنش میان مروم خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
شما مرغ کیلو ۲۰ تومن رو اصلاح کن ، بقیش پیش کش
Germany
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
علی برکت الله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
۵۰ درصد بعد از عید رفته رو اجاره خونه
۲۵ درصد هم که به جای کم کردن دوباره دولت اضافه کرد
مجوز اضافه کردن بعد از کرونا رو هم دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
حقوق بازنشسته ها با کلی جلسه وچند ماه تاخیر ۲۱ درصد اضافه شد
حالا نشسته خط میده به صاحبخونه ها که بعد از کرونا دوباره افزایش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
درسته صاحبخانه بایدانصاف داشته باشه اما خودصاحبخانه نیازداره به اجاره دادن خانه امیدوارم رئس جمهوراینده رودرست انتخاب کنیم به نظرمن نصف مشکلات کشورتقصیرمامردمه به این علت مسئول رودرست انتخاب نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اگه تورم از بین بره و نرخ اقلام مصرفی ثبات داشته باشه صاحب خانه هم اجاره بها رو بیش از حد زیاد نمیکنه یچیزی وقتی گرون میشه پشت سرش همه چی گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با همین طرز تفکر رفتید با آمریکاو اروپا معاهده منعقد کردید که نه تنها چیزی نصیبمان نشد بلکه بیشتر هم تحریم شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عمدا و با لجاجت وتمام قدرت جلو مسکن مهر را گرفتید به خانه های هشتاد متری قوطی گفتید افتخار وزیر مسکنتان نساختن یک خانه برای مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۰:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مگر میشود دستوری قیمت را پایین آورد من صاحب خونه هستم قیمت اجاره را N تومن گذاشتم اگر اجاره کردند می دهم اگر نکردند نمی دهم ، برای اینکه یکسری مستاجر از خدا بی خبر انگار در هتل زندگی می کنند دیده اید وقتی در هتل ساکنش تخلیه می کند برای آمده شدن کلیه ملحافه و پتوها را شستشو و ... می کنند یکسری از مستاجران وقتی خانه را تخلیه می کنند هم به همین صورت باید یک تعمیرات کلی انجام داد حالا اگر می خواهید قیمتها کاهش یابد باید مصالح ساختمانی و لوازم ساختمان و اجرت کارگر کاهش یابد با زور که کاری انجام نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
گرانی تا کی
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۹:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
از فردا کرایه خونه چند برابر میشه!!
Germany
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عدالت اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دولت شما باعث بیکاری و بدبختی میلیون ها ایرانی شده
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چطور همه چی صد در صد دویست درصد سیصد درصد گران میشود بعد اجاره بها بیست و پنج درصد, نه نشد جر زنی نکن امید و تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
الان به صاحبخونه بگیم به گفته رئیس جمهور تا سه ماه بعد از عادی شدن شرایط خونه تخلیه نمیکنیم؟
صاحبخونه ما کلا آقای رئیس جمهور رو قبول نداره.بهش رای هم نداده.اخبار صدا و سیما رو هم گوش نمیگیره...
حالا چکار کنیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
صاحبخونم گفت بنگاهیه میگه بین 10 تا 20 درصد من 15 درصد زیاد میکنم. حالا این میگه 25 درصد.
شد مثل دلار سال پیش داشت میومد زیر 12 که بانک مرکزی گفت 12 میخریم که یدفه نر زیر 10
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
روحانی همو ۲۵ درصدم زیاده چخبره مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
بس کنیدشعارودیگه مردم هرروزبدبخترازدیروزاول از خودتون شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۹:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
الان به صاحبخونه بگی ۲۰ درصد گرون کن میگه پاشو مستاجر جدید بیارم، خونه هم گیر نمیاد حالا بیا درستش کن
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۹:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام طرح خوبیه ،ولی چرا فقط زورتون به صاحبخونه ها می رسه، بیاید بگید همه چی حداکثر ۱۵ تا ۲۵ درصد باید گرون بشه، لوبیا چیتی ۱۲ تومنی پارسال شده۲۶ تومن، مرغ۱۰ تومانی ۱۹ تومن، خونه ۴۰۰ تومنی ۱ میلیارد،گوشت، لوازم خونگی و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عجب خداوکیلی .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چطور کرونا ارزش دلار را کاهش نداده؟
قبل از کرونا قیمت دلار چند بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
حسن جون افزایش دلار و لوازم خانگی و خودرو و مواد غذایی اینها چند درصد گران کنیم قانونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
لطفا کمتر به صاحب خونه ها برای افزایش قیمت خط دهی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
الان بحث کاهش قیمت هس نه خط دادن به صاحب خونه ها که راه افزایش قیمت پلکانیشون ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
داری حیف میشی توی این دولت!!!برو استراحت کن.....
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل رضائی
۱۷:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور آینده به عنوان کارمند حقوق بگیر و مستأجر بخت برگشته حقوقم ۱۵ درصد زیاد شده است،ولی شما به صاحبخانه حق دادید اجاره بها را ۲۵درصد زیاد کند،لطفا بفرمائید که من بنده این تفاوت ده درصدی را از کجا تامین کنم،صرفنظر از اینکه تورم واقعی بالای پنجاه درصد هست؟!
اگر به بنده جواب نمی دهید نزدیک است که در دیوان عدالت إلهی پاسخگوی من و فرزندان من که سه سال است به آنها قول مسافرت مشهد میدهم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۹:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خیلی ناراحت شدم. صمیمانه از ته قلب با شما همدردم. خدا از باعث و بانی ان نگذرد حالا هر کسی هر شخصی هر گروهی هر جناحی میخواهد باشد پناه و امید ما فقط خداست برادر
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل رضائی
۱۷:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور آینده به عنوان کارمند حقوق بگیر و مستأجر بخت برگشته حقوقم ۱۵ درصد زیاد شده است،ولی شما به صاحبخانه حق دادید اجاره بها را ۲۵درصد زیاد کند،لطفا بفرمائید که من بنده این تفاوت ده درصدی را از کجا تامین کنم،صرفنظر از اینکه تورم واقعی بالای پنجاه درصد هست؟!
اگر به بنده جواب نمی دهید نزدیک است که در دیوان عدالت إلهی پاسخگوی من و فرزندان من که سه سال است به آنها قول مسافرت مشهد میدهم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مشهدتعطیل است الکی قول نده
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
باشد حسن آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اگر برای افزایش قیمت درصد تعیین میکنید باید برای کل کشور درصدی معین باشد.وگرنه رشد نا متقارن صورت میگیرد.شما مبلغ تعیین نکردی که بگویی در تهران باید بیشتر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خب مشکل مسکن هم مثل مشکلات خودرو با دستور رئیس جمپور حل و فصل شد علی برکت الله ............
Iran (Islamic Republic of)
061
۱۶:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
شما هر وقت تونستی قیمت مرغ و گوشت و دلار و خودرو و سیب زمینی و گوجه و.....کنترل کنی بعد بیا سراغ اجاره بهای مسکن
ارواح اون لباست یکم درد مردم را درک کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
تو این مملکت بدبخت تر از مستاجر هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
صاحب خانه که مستجر ۷ ماه است کرایه نمی دهد
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
کرونا ارزش پول ملی را کاهش داد?
پسکرونای ا صلی خود شمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
آقای رییس جمهور دستکش و ماسک هم می زنیم و کم صحبت می کنیم، قیمت اجناس را کاری بکن، چطوری باید بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خودش ک با فاصله ۵ متری میشینه نمیزنه ..بقیه فاصله ی متری هم نیستن چقد بفکر جون خودشونن اوقت مردم بیچاره چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
میشه بفرمائیدعلت کاهش قبلی ارزش پول ملی را
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۴:۳۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
الان من در منزل اجاره هستم. برم به صاحبخانه بگم رئیس جمهور اینو گفته ؟ ایشون هم میگه چشم بفرما از فردا برو بیرون بگو برات خونه ای که میخوای ایشون اجاره کنه؟ این که مشکل من چند برابر میشه. اجاره بالا زائیده قیمت بالای مسکن و تورم چند صد درصدی است ریشه چند برابر شدن مسکن رو بررسی کنید؟ ریشه ها رو درست کنید اصل مشکل اونجاست چرا به معلول ها فقط نگاه میکنید؟
؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
حالا که گرون شده یادتون افتاده؟ صاحبخانه منو از خونه بیرون کرد دستم هم بجایی بند نبود پلیس میگه برو شکایت کن وقتی اثاثم کف خیابونه کجا ول کنم برم شکایت؟!!! مجبور شدم برم خونه توی روستاهای جاجرود بگیرم اونم ۷۰میلیون رهن خونه تو روستا!!!!بدون ماشین یه دختر تنها که خانواده ام فوت شدند از چپ و راست بجای حمایت دولت ظلم رو سرم ریخته.
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۴:۲۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
قبل از اینکه کرونا بیاد ارزش پول ملی دست کمی از دوران با کرونا نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
آره اوناهم گوش کردن.شما نمیتونی ایرانخودرو وسایپارو مجبور کنی چطور خودرو بفرشن بعد میخوای صاحبخونه ها به حرفت گوش بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی با این کار چراغ سبز به گرانی اجاره نشون دادی این هم‌ مثل همه سیاستهای اقتصادی تون اثر گذار نیست دوما چطور میتونی نظارت کنید و مقابله کنید مالک هر قدر بخواد میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
25 درصد یعنی 1/4 . کمه ؟
شما ها فقط به نفع سرمایه دار هستید و از جیغ بنفش اونها میترسید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خانه های شخصی که هیچ ارگان دولتی برای خانه سازمانی40 سال ساخت 450 هزار تومن در سال 98 در شهرستان کرایه دریافت می کرد امسال در سال 99 40 در صد افزایش کرایه داده و مبلغ 650 هزار تومن کرایه دریافت می کنه اسمش هم خانه سازمانیه/ حرف زدن که دردی رو دوا نمی کنه به عمل کار براید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خانه های شخصی که هیچ ارگان دولتی برای خانه سازمانی40 سال ساخت 450 هزار تومن در سال 98 در شهرستان کرایه دریافت می کرد امسال در سال 99 40 در صد افزایش کرایه داده و مبلغ 650 هزار تومن کرایه دریافت می کنه اسمش هم خانه سازمانیه/ حرف زدن که دردی رو دوا نمی کنه به عمل کار براید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
روزی که باید مسکن‌های مهر و مسکن ملی میساختی نساختید و اکنون به چه کنم چه کنم افتادی!!!؟؟؟
جیک جیک مستونه ات بود فکر زمستونت نبود!!؟؟
United States of America
علي
۱۴:۰۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
٢٥درصد با من،زحمتي بيت واسم اجاره كن
رو مال مردم كه نميشه تخفيف داد!!!
شما قيمّت حبوبات،مرغ ،لبنيان ،خودرو،مسكّن،خدمات و...را كاهش بدين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
فر.مول. افزایش اجاره. بها به سبک اقای. روحانی رئیس جمهور
تهران از توافق مردم ببشتر
کلانشهر ها که نامشان معلوم نبست از پارسال بیشتر
شهرها ی دیگر بیش از پارسال

و در مجموع میانگین بیش از توافق مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
نمی دونیم چراهمه ی شما، ازبالا تا پایین، حرفی ازگرونی، نمی زنید!! ودستور پایان دادن به این گرانی های ظالمانه رانمی دهید!؟!؟ چه کاسه ایی زیر نیم کاسه دارید!! ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مگر شما اجاره های امروزی راواقعی می بینید!؟!؟ اول باید اجاره ها راخیلی پایین بیارید، مثل 6 سال پیش، بعد حکم کنید که بیش تراز 25 درصد زیاد نشه!؟!؟ "، آقای رییس جمهور، خیلی خودتو زدی به بی خیالی!؟!؟ نمی دونیم چرا!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چقدر راهکار مناسبی دمت گرم چرا زودتر از این نگفتی
ولی اشاره نکردی از چه مبلغی ۱۵ درصد محاسبه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
۲۶ درصد حقوق بازنشسته حداقل بگیر مستاجر را با هزار منت افزایش دادند که فقط در یک قلم ۲۵ درصدافزایش در اجاره بها بدهد به صاحبخانه . خدا ازتون نگذره . آمین
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
میگه کرونا ارزش پول ملی را کاهش داده
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۳:۲۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خدا کنه صاحبخونه ها به این مقدار افزایش راضی بشن و طمع نکنن شرایط مستاجرها در این شرایط کرونا درک کنن
-
ali
۱۳:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
کرونا 4ماهه اومده شما شش ماهه استراحت نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
تا حالا وضعیت افتضاح اقتصادیمون تقصیر دولت قبل بود این افتضاح جدید تقصیر کروناست، قصه بعدی چی میتونه باشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
حتما دولت بعدی نمیذاره و تقصیر اوناست
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۱۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چراغ سبز به افزایش اجاره بهای مسکن توسط تدبیر وامید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خیال میکنه 25 % کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
جناب آقای رئیس ، میشه لطفاً در ارتباط با دلار و سکه و لوازم خانگی و میلگرد و ... همین دستور را صادر بفرمائید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با گفتن و دستور دادن چیزی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۲:۵۴ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خیلی عالیه دوره قبل همش تقصیر دولت احمدی نژاد بود الانم کرونا خود شما اصلا مقصر نیستید خجالتم خوب چیزیه والا
Iran (Islamic Republic of)
مهرآرا
۱۲:۵۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
هر وقت تونستن جلوی افزایش قیمت اجناس و خدماتی که خود دولت عرضه میکند را بگیرند اجاره مسکن را هم میتونن قیمت اجناس دقیقه ای میره بالا حالا افزایش بیش از ۱۵ درصد ممنوع ؟!!!کی میخواد جلوشو بگیره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
قیمت مرغ هم قرار بود از 15000 بالاتر نرود! و...
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد کرمی
۱۲:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
هروقت مسئولین درمورد موضوعی نظر میدن بعدش به ضرر مردم فاجعه رخ میده خواهشاً لطفاً وقتی کاری ازتون برنمیاد حداقل سکوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد کرمی
۱۲:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
هروقت مسئولین درمورد موضوعی نظر میدن بعدش به ضرر مردم فاجعه رخ میده خواهشاً لطفاً وقتی کاری ازتون برنمیاد حداقل سکوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خودشون میدونن چیکار میکنن آری به همه گرونیها عامل همه گرونیها و بی سرو سامانیها خود دولت و وزرای بی تدبیرش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
افزایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
افزایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی دستوری چیزی انجام نمیشه ازدفترتون بیاین بیرون ببینید چه خبره تورم گرانی ومردمی ک ازدست دولت پیرشما خسته اند
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۰۹:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ایشون ازپشت شیشه دودی خودردارای اسکورت چهره های خندداااننن!!!!!مردم رومی بینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی دستوری چیزی انجام نمیشه ازدفترتون بیاین بیرون ببینید چه خبره تورم گرانی ومردمی ک ازدست دولت پیرشما خسته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
چطور میخان با صاحب خانه ی خاطی برخورد کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
من دستور میدم بیست درصد بیشتر ممنوع وگرنه برخورد قاطع میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
میخواد همه چیو بندازه گردن کرونا اینم بهونه جدیدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
با تشکر از ریس جمهور مردمی که توانست مشکل مسکن رو در کشور حل کنه
Romania
پیمان
۱۲:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
14روزه کارگران هفت تپه دارن اعتراض میکنن دریغ از ی خبر ک YJC بذاره ازشون من ب خودم افتخار میکنم ک ماهواره میبینم و همون ایران اینتر نشنال رو ترجیح میدم ب تک تک خبرگذاریهای داخل و وابسته ب حکومت و غیر مردمی
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۲:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
به فرمایش رئیس جمهور علت تمام بدبختیهای این چند وقته ویروس کروناست
بی کفایتی مدیران و بی عرضگی وزیران رو بهونه نکنید علت مشخص شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دیرفرمودندخیلی دیر... اگراول سال میفرمودندونظارت میکردندصحیح بود بخشی اجاره کرده است واصلامالک خصوصی اختیارداردچطورکسانیکه باعث 5برابرشدن قیمتها (500)تورم شده اندقانون تعقیب شان نمیکنداین دولت موظف است جلوتورم وگرانی رابگیرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی در دوران احمدی نژاد ارزش پول ملی یک چهارم شد. و در دوران شنما آن یک چهارم ارزشش یک پنجم شد. یعنی در دوران احمدی نزاد و روحانی ارزش پول ملی یک بیستم شد. این شاهکار بعنوان یک فاجعه و مصیبت در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سود بانکی را کم کردین تمام بازارها را بهم زدید اقتصاد بلد نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سود بانکی را کم کردین تمام بازارها را بهم زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
کاش در عمل شاهد کنترل اجاره خانه و قیمت مسکن باشیم نه در حرف و کلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
کاش در عمل شاهد کنترل اجاره خانه و قیمت مسکن باشیم نه در حرف و کلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
واقعا میشه کار کرد پس باز میشه کار کرد
۱۲
آخرین اخبار