بسته اخبار حوادث امروز ۸ تیرماه سال ۹۹؛

باند سرقت مغازه ها در قائم شهر متلاشی شد / دستگیری ۴ سوداگر مرگ در جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۸ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۸ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان مغازه های قائم شهر در دام پلیس

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در حوزه شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ خادمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در حین سرقت به همراه ۲ نفر از همدستانش دستگیر و در بازرسی از آنان برخی از اموال مسروقه کشف شد.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت مغازه در این شهر ستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در اجرای طرح مبارزه با عاملان افیونی و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۴ سوداگر مرگ در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آنان ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

دستگیری ۲ سارق منزل در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار