تأمین مرغ در استان اصفهان جای نگرانی ندارد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت:تأمین مرغ در استان جای نگرانی نداردچرا که با تناسب عرضه و تقاضا، قیمت مرغ واقعی شده و عرضه آن با افزایش پنج درصد قیمت مصوب به بازار، امکان پذیراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ایراندوست معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اطمینان خاطر دادن به مردم استان درخصوص فراوانی گوشت مرغ گفت:تأمین مرغ در استان جای نگرانی نداردچرا که با تناسب عرضه و تقاضا، قیمت مرغ واقعی شده و عرضه آن با افزایش تا پنج درصد قیمت مصوب به بازار، امکان پذیراست.

حسین ایراندوست با اشاره به تحویل ۴۲۰ تن مرغ گوشتی در روز گذشته افزود: اگرچه شیوع کرونا تنظیم بازار مرغ را بر هم زد و تناسب عرضه و تقاضا بر قیمت مرغ اثر گذاشت؛ اما با بازگشایی رستوران‌ها، هتل‌ها و مراسم‌ها تقاضای مرغ افزایش یافت و همین موضوع قیمت مرغ را واقعی کرد.

او اضافه کرد: استان اصفهان جایگاه دوم را در تولید مرغ گوشتی دارد و با جوجه ریزی‌های انجام شده، با کمبود مرغ در بازار مواجه نیستیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: از دو روز گذشته بخشی از مرغ‌های منجمد در کنار مرغ گرم برای تعادل بخشیدن به بازار، از سردخانه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به بازار عرضه شده است.

ایراندوست گفت: استان اصفهان با هزار و ۸۵۰ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۳۶ و نیم میلیون قطعه در دوره با تولید سالانه ۲۰۵ هزار تن طیور، رتبه نخست در ظرفیت تولید و رتبه دوم تولید گوشت مرغ را به خود اختصاص داده است.

هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ دربرخی از واحد‌های فروش در کلانشهر اصفهان به ۱۹۰ هزار و ۱۲۰ هزار ریال هم می‌رسد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار