بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی به روستا‌های روانسر

مدیر امور آب و فاضلاب روانسر از به بهره‌برداری رسیدن پروژه آبرسانی به روستا‌های مجتمع صادق آباد این شهرستان با هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار استانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غفار صالحی مدیر امور آب و فاضلاب روانسر گفت: بازسازی چشمه با دبی حدود چهار لیتر در ثانیه، اجرای ۲ هزار و ۹۰۰ متر خط انتقال با لوله ۱۱۰ پلی اتیلن و ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی بتنی عملیات‌های عمرانی و اجرایی این پروژه است.

مدیر امور آب و فاضلاب روانسر ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستا‌های مجتمع صادق آباد با تاکیدات مدیرعامل شرکت و پشتیبانی‌های معاونت بهره برداری توسعه آب و پیگیری‌های متعدد این شرکت به بهره برداری رسیده است.

صالحی اظهار کرد: با اجرای این پروژه، حدود هفت لیتر در ثانیه آب شرب که قبلا برای استفاده این مجتمع از خط انتقال آب شرب جوانرود برداشت می‌شد دوباره به تولید آب شرب جوانرود اضافه شده است.

او گفت: چهار روستای صادق آباد، باباعزیز، برهان الدین و زیرجوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر روستا‌های زیرپوشش مجتمع آبرسانی صادق آباد است.

مدیر امور آب و فاضلاب روانسر یادآور شد: این روستا‌ها در مجموع ۶۰۰ نفر جمعیت دارند و ۲۰۵ مشترک نیز از این پروژه بهره‌مند هستند.
 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.