شهرداری شیراز خدمات ورزشی را هوشمندسازی می‌کند

نرم‌افزارهوشمند برمبنای ورزش‌های همگانی همچون پیاده‌روی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری تا دوهفته آینده در شیراز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یحیی زارع رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: هوشمندسازی خدمات ورزشی به‌منظور انجام اقدامی عملی و تاثیرگذار برای ترغیب و جذب شهروندان به ورزش، در دستور کار شهرداری شیراز است.

او با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در جهان و ایران، فعالیت‌های ورزشی را دچار وقفه کرده است، بیان داشت: به همت اداره تربیت بدنی این سازمان و با همکاری بخش خصوصی، نرم‌افزاری هوشمند برمبنای ورزش‌های همگانی همچون پیاده‌روی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری تهیه شده است.

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه این نرم‌افزار تا دو هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: امکان برگزاری برنامه‌های همگانی از این رهگذر فراهم خواهد شد و شهروندان می‌توانند با نصب آن بر روی گوشی در هر زمان و مکان ورزش کنند، سایر ورزشکاران را مشاهده کنند و از میزان کالری مصرفی، مسافت طی شده و نیز محاسبه سرعت و گام بهره گیرند.

زارع عنوان کرد: به منظور ایجاد انگیزه و رقابت جوایزی ارزنده به صورت هفتگی به ورزش‌دوستان اهدا خواهد شد.

او افزود: شهرداری شیراز در بلندمدت قصد دارد براساس استفاده شهروندان از این نرم‌افزار، پیاده‌راه‌ها و مکان‌های پر تردد را شناسایی کند و براساس اطلاعات و داده‌های آماری از قبیل سن و جنس امکانات ورزشی شهر را توسعه بخشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار