بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۹ تیر؛

تبریک نوید محمدزاده به مناسبت زادروز پیمان معادی از زبان کاراکترهای ابد و یک روز؛ جواب کوبنده ای که خواهر داور عصر جدید به برادرش داد!

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

تبریک نوید محمدزاده به مناسبت زادروز پیمان معادی از زبان کاراکترهای ابد و یک روز؛ جواب کوبنده ای که خواهر داور عصر جدید به برادرش داد!به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سعید روستایی، یکی از کارگردان‌های کشورمان با انتشار تصویری از خود و پیمان معادی در اینستاگرامش، زادروز این هنرمند کشورمان را به او شادباش گفت. روستایی در این پست خطاب به معادی نوشت: «تولدت مبارک پیمان عزیز.»

تبریک ویژه زادروز پیمان معادی توسط نوید محمدزاده؛ پیوستن عروسک گردان شخصیت جناب خان به سریال بچه محل؛ جواب کوبنده یک دختر به داور عصر جدید!

سید بشیر حسینی، یکی از داوران مسابقه عصر جدید با اشاره به روز دختر و تبریک آن، ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «کُریِ خواهر برادر‌ها مِثل دعوای پرسپولیس و استقلال میمونه؛ همونقَدر جذاب، باحال و کوبنده. راستی شما آبی هستین یا قرمز؟»

بایک جهانبخش، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ در کشورمان با انتشار تصویری از خود، اینستاگرامش را بروزرسانی کرد. او در مطلبی نوشت: «گاهی تنهایی زیباترین شکل زندگی می‌شود. بگذار روحت کمی دورتر از شلوغی‌ها آرام بگیرد!.»

تبریک ویژه زادروز پیمان معادی توسط نوید محمدزاده؛ پیوستن عروسک گردان شخصیت جناب خان به سریال بچه محل؛ جواب کوبنده یک دختر به داور عصر جدید!

داریوش فرضیایی، معروف به عمو پورنگ، از مجریان برنامه‌های کودک تلویزیون کشورمان با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از پیوستن محمد بحرانی، عروسک گردان شخصیت «جناب خان» در برنامه هندوانه به سریال «بچه محل» خبر داد و نوشت: «از فردا با ورود همکار عزیزم محمد بحرانی، شاهد اتفاقات خنده داری در سریال «بچه محل» خواهید بود. ببینید و لذت ببرید.»

نوید محمدزاده، از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار تصویری از خود به همراه پیمان معادی در یکی صحنه‌های فیلم «ابد و یک روز»، زادروز این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را به او شادباش گفت. محمدزاده در این پست نوشت: «قابِ ماندگار. برادرانِ تولی خانلو. تولدت مبارک داداش مرتضی از طرف آقا محسن.»

تبریک ویژه زادروز پیمان معادی توسط نوید محمدزاده؛ پیوستن عروسک گردان شخصیت جناب خان به سریال بچه محل؛ جواب کوبنده یک دختر به داور عصر جدید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.