کلاهبرداری شرکت هرمی با عکس در مناطق لاکچری / سرکرده های اصلی شرکت دستگیر شدند

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) مازندران سرکرده های اصلی یک شرکت هرمی با نام یونیک فایننس در استان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  با سعی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) مازندران در یک اقدام اطلاعاتی لیدر‌های اصلی شبکه هرمی یونیک فایننس (unique Finance) دستگیر شدند.

این شرکت کلاهبرداری که با دورنمای کاذب با عکس در کنار خودرو‌های گرانقیمت و لوکس و مناطق لاکچری، جهت اغفال مردم برای سرمایه گذاری با سودآوری کلان و همچنین با برگزاری جلسات متعدد و دیدار با تعداد زیادی از هموطنان در شهر‌های همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، کرج، اصفهان، شیراز، زنجان، گلستان و گیلان با هدف تبلیغ و جذب گسترده به بهانه سرمایه گذاری در شرکت‌های معروف دنیا مانند Apple، BmW   زیر شاخه‌های زیادی را بکارگیری کردند.

هدایت کنندگان این شبکه در کشور‌های ترکیه و امارات (دبی)، موج داخلی را راهبری و خط مشی آنان را مشخص می‌کردند و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران، برخی از لیدر‌های آنان در شهرستان‌های تنکابن اقدام به شبکه سازی زنجیره انسانی کرده و با دریافت وجه از افراد به عنوان سرمایه گذار، مبالغ را به دلار تبدیل کرده و به خارج از کشور انتقال می‌دادند.

تعداد افرادی که توسط این لیدر‌ها جذب شده اند بالغ بر هزار و ۲۰۰ نفر در مازندران هستند و افراد دستگیر شده در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود