مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان:

خودرو‌های عمومی بدون پرداخت هزینه گازسوز می‌شوند

نجفی گفت: مالکان خودرو‌های عمومی می‌توانند در کارگاه‌های مجاز و بدون پرداخت هزینه نسبت به گازسوز کردن خودرو اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت‌الله نجفی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: دولت تصمیم گرفته هزینه گازسوز کردن خودرو‌های عمومی اعم از وانت‌بارها، تاکسی‌ها، ون‌ها و... را تامین کند، به همین سبب این اقدام بصورت رایگان در کارگاه‌های مجاز انجام می‌شود.

او بیان داشت: بر اساس این تصمیم، هزینه گازسوز کردن بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو از سوی دولت تامین شده و صاحبان این خودرو‌ها می‌توانند به منظور گازسوز کردن رایگان خودروی خود، در سامانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ ثبت‌نام کنند.

نجفی با بیان اینکه صاحبان خودرو‌های عمومی در خوزستان می‌توانند پس از ثبت‌نام در این سامانه و احراز هویت پلاک، کارگاه مورد نظر را انتخاب و با مراجعه به کارگاه، خودروی خود را گازسوز کنند، افزود: همه مراحل دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی، رایگان است و کارگاه‌های مجاز به هیچ عنوان حق مطالبه وجه را ندارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان تصریح کرد: در شرایط عادی، هزینه گازسوز کردن هر خودرو حدود ۵.۵ تا ۶ میلیون تومان است و این تصمیم دولت برای گازسوز کردن خودرو‌های عمومی در شرایط اقتصادی فعلی می‌تواند برای صاحبان این خودروها، بسیار به صرفه باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.