سرهنگ حسنوند خبر داد؛

ردزنی قاچاقچیان موادمخدر در تهران/ سوداگران مرگ در کرمان دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۲۹ کیلو تریاک از آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ به هویت "الف" اخیرا فعالیت‌های مشکوکی دارد و بررسی موضوع دراختیار تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی ماموران دریافتند متهم از اهالی کرمان بوده و با همکاری یکی از همدستانش به طور مستمر مواد مخدر را از استان کرمان تهیه و با استفاده از خودروی سواری به استان‌های تهران، شیراز، قزوین انتقال می‌دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد که متهم به تازگی قصد دارد با همکاری همدستش با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ محموله‌ای را به شهر شیراز انتقال دهد که سریعا موضوع بررسی و در تکمیل تحقیقات پلیسی به دست آمد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز متهم و همدستش را تحت مراقبت و تعقیب قرار می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شکست اطلاعاتی طی هماهنگی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران پایگاه سوم این پلیس به استان کرمان اعزام شدند، گفت: خودرو‌های متهمان با همکاری ماموران شهر "بابک" از توابع استان کرمان در محور خروجی استان کرمان شناسایی و در یک عملیات هماهنگ هر دو خودرو متوقف و هر دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: در مجموع از هر دو خودرو ۱۲۹ کیلو تریاک کشف و سوداگران مرگ به مرجع قضایی معرفی شدند.

حسنوند به همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر هر سه استان اشاره کرد و گفت: با همکاری بین ماموران استان‌ها می‌توان شاهد موفقیت‌های پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار