هیلاری کلینتون شعار انتخاباتی ترامپ را به سخره گرفت

وزیر خارجه اسبق آمریکا با تمسخر شعار انتخاباتی رئیس‌جمهور این کشور، مهار ناموفق ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا با ارائه نمودار رشد آمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در این کشور، از سوء مدیریت دونالد ترامپ در مهار این بحران انتقاد کرد.

نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ با ارائه نموداری در توئیتر خود، که از رشد چشمگیر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا حکایت دارد، شعار انتخاباتی دونالد ترامپ را به تمسخر گرفت و نوشت: دوباره عظیم شدیم.

 نموداری که کلینتون به توئیت خود ضمیمه کرد، نشان می‌دهد که آمریکا در مقایسه با اروپا، کانادا و ژاپن سیر صعودی چشمگیری را در ابتلا به ویروس کرونا سپری کرده و بر مهار نشدن این بیماری در این کشور صحه می‌گذارد.

رابرت ردفیلد، مدیر مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا اخیرا ضمن حضور در جلسه کنگره، با اشاره به شمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گفت این بیماری آمریکا را به زانو درآورده است. او گفت: ما نهایت تلاش خود را کرده ایم تا با این ویروس مقابله کنیم، اما واقعیت این است که کرونا این ملت [آمریکا] را به زانو درآورده است.

همچنین الکس ایزار، وزیر بهداشت آمریکا درباره خارج از کنترل شدن شیوع ویروس کرونا هشدار داد. بر این اساس، وی گفت: شرایط در حال بدتر شدن است. کور سوی امید برای کنترل شیوع ویروس کرونا در حال نابودی است. ما شاهد آن هستیم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

بنابر آخرین آمار منتشره از سوی دانشگاه جان هاپکینز، در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ نفر در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده اند که از این تعداد بیش از ۱۲۵ تن جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۰ تير ۱۳۹۹
از تو منفورتر .جان بولتون است
عجب رویی داره
عجوزه .فسیلی زیر خاکی
هر دو از یک قماش ایید
دیگ به دیگ بر میگه ِرویت سیاه
خجالت هم خوب چیزی است
عجوزه .فتنه .اتش بیار معرکه
آخرین اخبار