معرفی دادستان جدید بجنورد

جواد ایلالی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  در مراسمی با قدردانی از خدمات مسلم محمدیاران، سید جواد ایلالی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بجنورد معرفی شد.

جواد ایلالی در حاشیه این مراسم، پیشگیری از وقوع جرم، تحقق جهش تولید و هماهنگی با دستگاه‌های اجرائی را مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.


بیشتر بخوانید : تاکید بر اجرای قانون مجازات‌های جایگزین به جای احکام حبس در خراسان شمالی 


او  گفت : آماده خدمت به عنوان مدعی العموم هستم، ولی با اخلالگران حوزه اجتماع و اقتصاد و تخطی کنندگان از خط قرمز‌های نظام به ویژه در فضای مجازی، قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنم.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با بیان اینکه مردم ما فهیم و قانونمدار هستند گفت : ما هم خدمتگزار آنهاییم که باید به درگاه خدا پاسخگو باشیم.

ایلالی سردار حاج قاسم سلیمانی را اسوه مدیریت جهادی و انقلابی عنوان کرد.

او  بر تعامل و همکاری با رسانه‌ها در چارچوب قانون تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم گفت : دادسراها، پیشگامان و پرچمداران عدالت و احیای حقوق عامه هستند و مهم‌ترین افتخار امروز دستکاه قضا، بیطرفی و استقلال دادسراست که در دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام اسدالله جعفری بر خروج از رکود و انفعال به ویژه در اقتصاد تاکید کرد و گفت : تعطیل حتی یک واحد تولیدی هم زیانبار و مغایر با عزت نظام است.

ولی الله حیاتی معاون استاندار هم با بیان اینکه دو نعمت سلامتی و امنیت را تا زمان نبود آنان، به درستی قدر نمی‌دانیم گفت: دستگاه قضا، نقش بسیار مهمی در تامین امنیت دارد و باید قدر آن را بدانیم.

مسلم محمدیاران دادستان سابق بجنورد هم مهم‌ترین دستاورد دوره شش سال و چهار ماهه خدمت خود را کاهش وقوع جرم و کسب رتبه اول در کاهش شمار زندانیان کیفری عنوان کرد و گفت : با وجود گستردگی وظایف دادستانی، در این مدت مهم‌ترین هدفم حرکت در مدار قانون بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.