اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان به صورت مجازی غنی سازی می شود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان با حضور مدیران مدارس منتخب مهاباد در محل سالن مولانا تشکیل شد.

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فعالیت‌های تابستانی امسال به علت شیوع بیماری کرونا متناسب با عنوان سال جهش تولید و با شعار هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه دانش آموزان شاد اجرا خواهد شد.

رحمانی افزود: تحقق پویش سلامت با در خانه ماندن، استمرار فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در اوقات فراغت با استفاده از فضای مجازی، تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط قرنطینه و همچنین تقویت مدیریت اولیای دانش آموزان در استفاده بهینه از فضای مجازی از اهداف این طرح است.

او ادامه داد: در مدارس منتخب رشته‌های ارائه شده با پیشنهاد مدیر پایگاه و پس از تصویب ستاد فعالیت‌های تابستانی شهرستان با اطلاع رسانی در خصوص ارائه آموزش‌های مجازی و حضوری در شبکه شاد، صورت می‌گیرد.

ثبت نام در پایگاهای تابستانی مجازی تا پانزدهم تیر ماه انجام می گیرد و فعالیت درحوزه های مختلف این طرح آموزشی فراغتی هم تا آخر مرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.