ثبت نام ۲۶ نفر در آزمون عملی استخدامی آتش‌نشانی استان سمنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان با بیان اینکه ۲۶ نفر در آزمون عملی استخدامی آتش نشانی استان شرکت کردند، گفت: ۱۶ نفر از این بین برای استخدام معرفی خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان با بیان اینکه بر اساس مجوز ابلاغی در تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تعداد ۵۰ سهمیه استخدام پیمانی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به استان سمنان تخصیص داده شد، گفت: بر این اساس سه رشته شغلی «راننده وسایل سنگین، کاردان آتش‌نشان و آتش‌نشان با مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس» برای استان سمنان در نظر گرفته شد.

او افزود: شروع ثبت نام از تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۹۸ بوده است و مرحله اول آزمون در ۱۸ مردادماه سال گذشته در دو حوزه سمنان و شاهرود برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان مجموع ثبت نام کنندگان در استان را یک هزار و ۲۷۲ نفر عنوان کرد و اضافه کرد: ۱۱۹ نفر به عنوان پذیرفته‌شده مرحله اول بودند که آزمون عملی در ۱۳ آذرماه سال ۹۸ برگزار شد و از این تعداد ۳۴ نفر به مرحله بعدی راه یافتند.

شهاب اظهارداشت: آزمون عملی دیگری نیز بر اساس ظرفیت تکمیلی از سوی سازمان جهاد دانشگاهی کل کشور برگزار شد که در این آزمون ۲۶ نفر در آزمون عملی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان سمنان برای پذیرش ۱۶ نفر در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.