امنیت حفاظ های آهنی : حفاظ شاخ گوزنی - درب آکاردئونی فلزی - حفاظ پنجره

امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی ، قفل‌های الکترونیکی ، دوربین‌های مداربسته و حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزنی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی ، قفل‌های الکترونیکی ، دوربین‌های مداربسته ، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی fence shield Deer Horn ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته‌ای ، حفاظ آبشاری ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده می‌شود. توصیه می‌شود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامه‌های خود داشته باشید.

قیمت نرده حفاظ روی دیوار به ترتیب ارزان بودن عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی - حفاظ نیزار - حفاظ بوته ای - حفاظ سرنیزه ای ساده - حفاظ شاخ گوزنی آبشار - حفاظ نخل مرداب - حفاظ لیلیوم - حفاظت و تأمین ایمنی محیط زندگی و خانه یکی از مواردی است که اکثر افراد در زندگی خود به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و علاوه بر توجه کردن به این قضیه مقداری از درآمد خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مکان کار و زندگی خود می‌کنند.

حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل ، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت می‌باشند به کار می‌رود. به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

امنیت حفاظ های آهنی : حفاظ شاخ گوزنی - درب آکاردئونی فلزی - حفاظ پنجره

حفاظ آهنی نوعی تجهیزات فلزی برای محافظت از ورودی های ساختمان است. انواع حفاظ پنجره در جلوگیری از سرقت و سقوط کودکان نقش دارند. نصب نرده آهنی پنجره و حفاظ پنجره فرفرورژه یک اقدام پیشگیرانه است که جلوی مشکلات بعدی را می گیرد اما بحث هزینه ها را هم نمی توان نادیده گرفت. هزینه ساحت و نصب حفاظ متفاوت است و موارد متعددی روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر دارد. برای اینکه براورد نسبی از هزینه ها داشته باشید لازم است تا از قبل با نحوه قیمت گذاری و هزینه های جانبی نصب حفاظ آهنی آشنا شوید. گاهی هزینه های پیش بینی نشده همه حساب و کتاب ها را به هم می ریزد.

حفاظ پنجره دو جداره یا حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوتی ندارد هر کدام از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند. میزان مواد مصرفی در ساخت حفاظ پنجره ارتباط با طول و عرض پنجره دارد. حفاظ آهنی به صورت متری قیمت گذاری می شود بنابر این لازم است تا ابتدا اندازه چارچوب پنجره به دقت محاسبه شود. برای اینکه قیمت حفاظ پنجره مشخص شود تعیین مقدار متریال ساخت و وزن آهن مصرفی به کیلوگرم الزامی است. طبیعی است که قیمت حفاظ یک پنجره کوچک بسیار کمتر از هزینه طراحی، ساحت و نصب حفاظ پنجره دو جداره پذیرایی است. معمولا پنجره های پذیرایی بزرگترین پنجره ها در ساختمان هستند.

حفاظ پنجره آهنی نسل جدید سیستم های ایمنی حفاظت از ساختمان میباشد که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی نیز برخوردار است که چندین برابر حفاظ های استیل می باشد. روش های متعددی در نصب حفاظ جلوی پنجره وجود دارد که هر کدام دارای مزیت و معایبی میباشد .در این بین نکته حایز اهمیت اتصال لوله و میلگرد آهنی داخل لوله به پروفیل است. استفاده از جوش و پیچ بیشترین کاربرد را در این روش دارد. با توجه به زیبایی ظاهری و استحکام بالای حفاظ آهنی این متریال گزینه مناسبی برای ساخت انواع حفاظ از قبیل حفاظ پنجره , حفاظ درب و حفاظ بالکن است. با پیشرفت صنعت و هنر در ساختمان سازی استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از این متریال که هم از نظر زیبایی ظاهری و مقاومت بالا در برابر تاثیرات منفی آب هوا و آلودگی محیطی کاربرد فراوان دارد رنگ کوره ای روی حفاظ آهنی پنجره است که می تواند در نمای خارجی پنجره و بالکن ساختمان ها و هم برای نمای داخلی ساختمان مانند حفاظ درب های آپارتمانی استفاده شود.

حفاظ آکاردئونی در طرح ها و نقش های متفاوت تولید میشود که در ساده ترین حالت درب سه گل و دو خم که با نازل ترین قیمت و کیفیت مطلوب برای مشتری موجود میباشد.

طرح درب آکاردئونی سه گل چهارخم
طرح درب آکاردئونی ایتالیایی
طرح درب آکاردونی پیچی
طرح حفاظ آکاردئونی سه گل پرچ مخفی
طرح حفاظ آکاردونی تمام گل پرچ مخفی
طرح درب آکاردئون سه گل سلطنتی
طرح حفاظ پشت درب آکاردیونی تمام یا پنج گل سلطنتی

لازم به ذکر است که طول هر گل حفاظ درب آکاردئونی ۵۰ سانتی متر است.

برای تعیین قیمت درب آکاردئونی باید به موارد متعددی دقت کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:
 عرض در: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود.
 ارتفاع در: ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت.
 طرح در: نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.
 تراکم درب آکاردئونی: هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌های آکاردئونی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

امنیت حفاظ های آهنی : حفاظ شاخ گوزنی - درب آکاردئونی فلزی - حفاظ پنجره

حفاظ درب ضد سرقت لیست قیمت درب اکاردئونی ،قیمت درب آپارتمان، قیمت حفاظ آکاردئونی،قیمت حفاظ کشویی

انواع مختلف حفاظهای آکاردیونی بر خلاف ظاهر مشبکی که آنها را چندان محکم و قوی نشان نمی دهد ، از اسطحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین برای اتصال بخش های مختلف این حفاظ ها از پرچ هایی استفاده شده است که جدا شدن آنها غیر ممکن می باشد. حفاظ آکاردئونی با استفاده از با کیفیت ترین تسمه ها با ابعاد ۵ در ۲۰ و کلاف دور تشکیل شده از قوطی ۴۰ در ۶۰ میباشد.

درب آکاردئونی قادر است در مکان های مختلفی نقش نمایی کند. حفاظ درب آپارتمان و حفاظ مغازه ها از جمله نقش های حفاظ آکاردئون است. قیمت حفاظ درب آپارتمان با توجه به طرح و اندازه ای که مورد نظر مشتری باشد تعیین می شود برای آگاهی از لیست قیمت انواع حفاظ با شماره تماس ۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳ تماس حاصل فرمائید. صنایع فلزی حفاظ مارکت آهن سازه با سابقه چند دهه در تولید حفاظ و نرده روی دیوار، درب آکاردئونی، درب ویلایی و سقف آردواز از جمله محصوات تولید شده در صنایع فلزی آهنسازه است. اگر امنیت، زیبایی و استواری می خواهید درب آکاردئونی حفاظ مارکت را امتحان نمایئد. خرید مستقیم از تولید کننده درب آکاردئونی می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد. تیم صنایع فلزی آهن سازه با تولید بهترین حفاظ ساختمان شعاری دارد؛ کیفیت را می فروشیم و رضایت را می خریم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، حفاظ پنجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار