معاون اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشو در یزد:

یزد از استان‌های پر افتخار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است

بارانی گفت: جامعه یزد از حیث حقوق بین‌الملل دارای مالکیتی جهانی است و این مهمترین عامل توسعه فرهنگی محسوب می‌شود.

یزد از استان‌های پر افتخار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد، اختصاص رتبه نخست کشوری «کسب و کار حلال» به استان یزد را سندی محکم از پاکدستی و فرهنگ غنی مردمان دیار قنات و قنوت و قناعت عنوان کرد.

او افزود: جامعه یزد از حیث حقوق بین‌الملل دارای مالکیتی جهانی است و این مهمترین عامل توسعه فرهنگی محسوب می‌شود.

بارانی با بیان این که حمایت از حقوق مصرف کننده و تسهیل‌کردن شرایط تولید و توزیع از جمله رویکرد‌های جدی تعزیرات حکومتی است، گفت: یزد از جمله استان‌های پر افتخار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است که علاوه بر دارالعبادگی، مهد سیاستمداران بزرگ است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور در ادامه با اشاره به تغییر رویکرد اجرایی این نظام قضایی و شبه قضایی، گفت: تسهیل‌گری برای توسعه اقتصادی راهبرد جدید تعزیرات حکومتی در کشور است.

بارانی با بیان این‌که شیوه مداخله تعزیرات حکومتی یزد متناسب با شخصیت مردم این استان تدوین و اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حمایت از حقوق شهروندی و تسهیل کردن شرایط لازم برای تولید و توزیع مناسب از دیگر رویکرد‌های تعزیرات حکومتی در کشور است.

او با اشاره به این‌که مداخلات تعزیرات حکومتی در استان یزد باید مبتنی بر پیشگیری، توجه به سفره مردم و تسهیل گری انجام شود، اظهار داشت: برخورد مقتدرانه با سوداگران اقتصادی اولویت اول سازمان تعزیرات حکومتی برای پاسداری از حقوق مردم است.

بارانی  همکاری مستمر اداره تعزیرات حکومتی استان یزد با تمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد مناسب در حوزه کاری مختلف مستلزم تعامل و همکاری بین بخشی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار