پرداخت بیش از ۳۰ میلیاردتومان اجاره مسکن مددجویان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ میزان ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به خانوار‌های مددجو بیش از ۳۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به خانوار‌های مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌کند، گفت: در سال ۹۸ میزان ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به خانوار‌های مددجو بیش از ۳۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان بوده است.

محسن رخصی،  با بیان اینکه کمیته امداد همواره به ویژه در شرایط کنونی جامعه یاری رسان مددجویان مستاجر برای تامین ودیعه و اجاره مسکن بوده، گفت: در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن در قالب وام‌های قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اعطا شده است.

رخصی افزود: همچنین در سال گذشته یک میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن نیز به صورت بلاعوض به خانوار‌های مستاجر تحت حمایت در استان پرداخت شده است.

او بیان کرد: در این مدت بیش از دو هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو در استان کرمانشاه از اجاره و یک هزار ۸۴۷ خانوار نیز از ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با اشاره به شرایط سخت خانوار‌های مستاجر برای تامین هزینه‌ها و اجاره مسکن در سال جاری، گفت: این نهاد امسال نیز همچنان کمک‌های خود را به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض الحسنه به این خانوار‌ها اعطا می‌کند که امیدواریم خیران نیک اندیش همچون همیشه یاری رسان این نهاد در تامین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.