افزایش نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی

نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی خرمشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای آموزش و پرورش خرمشهر گفت: راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش گسترش عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت مدارس دولتی است.

او افزود:در سایه همدلی ، برنامه محوری، نگاه کارشناسانه و همکاری همه جانبه دستگاه های عضو شورای آموزش و پرورش بستر مناسب برای رفع چالش ها و موانع موجود در آموزش و پرورش بوجود می آید.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به نقش مهم شورای آموزش و پرورش در فرآیند تعلیم و تربیت تصریح کرد:این شورا یک شورای برنامه ریزی و راهبردی است و می تواند با برنامه محوری گره گشای مشکلات این حوزه باشد.

حیدری گفت:شورای آموزش و پرورش نیاز به مشارکت خانواده ها،مدارس و همچنین حضور فعال اعضای آن در ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد.

احمد زاده سرپرست اداره آموزش و پرورش  نیز در این نشست  گفت:در خرمشه‍ر ۸۲ درصد از دانش آموزان خرمشهری در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس  از طریق نرم افزار شاد آموزش دیدند.

او در خصوص ثبت نام برای کتاب های درسی افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد از دانش آموزان برای کتاب های درسی ثبت نام نکرده اند.

 سرپرست اداره آموزش و پرورش گفت:در این نشست، افزایش ۵۰ هزار تومانی شهریه مدارس هیئت امنایی تصویب شد قرار است طی چند قسط دریافت شود.

محمدعلی احمدزاده افزود: در زمان ثبت نام هیچ مبلغی به جز هزینه بیمه و کتاب دریافت نمی‌شود و این شهریه نیز به صورت قسطی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.