بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۷۸)؛

از برنامه تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک تا نرم افزار اطلاعات فیلم

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۸)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Flowx Full 3.268 – برنامه قدرتمند پیش بینی آب و هوا

 با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه‌ای نیاز دارند که به آن‌ها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه در هر زمان و مکان اطلاعات لازم درباره آب و هوا را دریافت کنند و از آن مطلع شوند.

دانلود Flowx Full 3.254 – برنامه قدرتمند پیش بینی آب و هوا

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Microsoft Authenticator 6.2006.4198 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند.  نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

دانلود Enlight Pixaloop Pro 1.2.9 – برنامه تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک

برنامه  Enlight Pixaloop Pro Unlocked نرم‎افزاری است که به شما امکان تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک را می‌دهد. این برنامه که توسط Lightricks Ltd ساخته شده مخصوص سیستم‌عامل اندروید بوده و در گوگل پلی منتشر شده است. برنامه مذکور می‌تواند به شما با داشتن ابزارهای خاص این امکان را بدهد که قسمتی از یک عکس را به صورت متحرک در بیاورید. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه والپیپر زنده نیز تولید کنید.

EssentialPIM

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Moviebase v2.3.7 - نرم افزار اطلاعات فیلم

برنامه شگفت‌انگیز Moviebase یکی از برترین و مجهزترین نرم‌افزارهایی است که تا به حال برای علاقمندان سینما در دسترس قرار گرفته که اطلاعات مختلف در زمینه فیلم و سریال را در اختیار افراد می‌گذارد. این برنامه از پایه اطلاعات شبکه‌های بزرگی مانند IMDb و نتفلیکس استفاده می‌کند تا تمام جزئیات مورد نیاز برای شناخت بازیگران، فیلم و سریال‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می‌توانند از طریق این برنامه به تریلرهای جدید، نقدها و نظرات دیگر کاربران دسترسی پیدا کنند و همچنین خود در این نظردهی‌ها شرکت کنند.

دانلود Moviebase v2.0.5 - نرم افزار اطلاعات فیلم

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Accupedo+ 3.8.4‏ – اپلیکیشن گام شمار دقیق

نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer یک ابزار کاربردی است که می‌تواند تعداد قدم‌های شما را محاسبه کند. شما می‌توانید با نصب این برنامه روی گوشی خود، تعداد گام‌ها و مسافت طی شده را اندازه‌گیری کنید و تجربه جدیدی در قدم زدن بدست آورید.

این نرم افزار با استفاده از سنسور‌های هوشمند گوشی حرکت شما را محاسبه می‌کند؛ حتی اگر گوشی را درون کیف خود قرار داده باشید. نرم افزار Accupedo در گوگل پلی نمره عالی ۴.۱ از ۵.۰ را نیز کسب کرده است.

Accupedo Pro Pedometer

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Nova Dark Icon Pack 2.5 – آیکون پک نوا دارک

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، برنامه Nova Dark Icon Pack – Rounded Square Shaped Icons است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید.

دانلود Simplit – Icon Pack 1.3.5 – آیکون پک زیبا مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Bluelight Filter for Eye Care 3.5.5 – برنامه کاهش خستگی چشم

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی‌ است. نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می‌شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با دانلود نرم‌افزار Bluelight Filter for Eye Care رنگ‌های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید. اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می‌کنید، این نرم‌افزار را از دست ندهید و از چشم هایتان مراقبت کنید.

Bluelight Filter for Eye Care
دانلود CastBox Premium 8.15.0 – برنامه پخش و دانلود پادکست

در زمانه‌ای هستیم که دیگر رادیوهای معمولی جای خود را به پادکست‌های اینترنتی داده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن‌ها هستند. گوش دادن به پادکست می‌تواند به شما کمک کند که به صورت صوتی، هنگامی که در حال انجام دادن کارهای خود هستید، سرگرم شوید. پادکست‌ها مدل‌های مختلفی دارند که از داستان‌سرایی تا صحبت‌های علمی را شامل می‌شوند. برنامه CastBox برترین نرم‌افزار پادکست اندرویدی است. از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه می‌توان به شبکه‌های پخش کننده پادکست، دریافت توصیه‌های سفارشی بر اساس اشتراک شما، تغییر در سرعت پخش پادکست‌ها و ایجاد یک لیست از پادکست‌های مورد علاقه خود برای دسترسی به آن‌ها در هر زمانی اشاره کرد.

دانلود CastBox Premium: Free Podcast Player, Radio & Audio Books 8.10.1 – برنامه پخش و دانلود پادکست

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Envy Icons 1.0 – آیکون پک الهام گرفته از MIUI

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید. یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، نرم افزار Envy Icons است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید. این آیکون‌پک از رابط کاربری MIUI الهام گرفته است.

دانلود Simplit – Icon Pack 1.3.5 – آیکون پک زیبا مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود WhatsApp Plus 9.70.1 – پیام‌رسان واتساپ پلاس اندروید

پیام‌رسان WhatsApp Business یکی از بهترین نرم‌افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. سازندگان این برنامه حالا نرم افزاری را برای کاربران خود توسعه داده‌اند تا افراد با استفاده از آن بتوانند کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنند و با مشتریان و دیگر مشاغل در ارتباط باشند.

واتساپ بیزینس با استفاده از ابزار‌های مختلف ارتباط کاربران را با مشتریان آسان می‌کند. این برنامه افراد را قادر می‌سازد تا کسب و کار مفید و موثر در واتس اپ داشته و در ارتباط با مشتریان خود بهتر رفتار کنند.

WhatsApp Messenger

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار