پرداخت بیش از ۵۲ میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان آذربایجان شرقی

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از ۵۲ میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان تحت حمایت در بهار سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در قالب مستمری و کمک معیشت ماهیانه پرداخت شده است.

او افزود: بالغ بر ۷۸ هزار و ۶۶ خانوار در سراسر استان در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۵۹ هزار و ۳۷۶ خانوار از این جمعیت مستمری ماهیانه دریافت کرده و مابقی خانوار‌ها به شکل تک یا چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: جامعه تحت حمایت این نهاد از اسفند ماه پارسال تاکنون و به دنبال شیوع ویروس کرونا بیش از ۵۰۰۰ خانوار افزایش یافته است.

او گفت: به علت ارائه خدمات در زمینه خودکفایی و اشتغال به مددجویان، به مروز زمان تعداد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد آهنگ کاهشی داشته است، ولی در شرایط خاصی مانند شیوع ویروس کرونا تعداد خانوار‌هایی به پوشش کمیته امداد استان اضافه می‌شوند.

او با تاکید بر ضرورت همراهی مردم و خیران با کمیته امداد گفت: مردم نیک اندیش می‌توانند کمک‌های مالی خود به نیازمندان آبرومند را از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* واریز کنند.

 جعفری گفت: ایتام، زنان سرپرست خانوار، خانواده زندانیان، سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، خانوار‌های جامعه تحت حمایت کمیته امداد این استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار