برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در خراسان شمالی

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در سه نخست امسال ۱۸ هزار و ۲۷۸ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ در استان، برقرار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: از تعداد کل تماس ها با سامانه ۱۴۱ تعداد ۱۳ هزار و ۲۷۴ مورد تماس های موفق بوده است.

شهامت با اشاره به اینکه برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ استانی شده است افزود: کابران جاده ای می توانند با اپراتورها در استان و همچنین با تهران ارتباط برقرار کنند.

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در بهار امسال ۱۷۱ مورد تماس توسط اپراتور در تهران پاسخ داده شده است.

او اظهار داشت: شهروندان و مسافران به صورت مستقیم با شماره‌گیری ۱۴۱ می‌توانند به طریق گویا از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع حاصل نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: خدماتی که در سامانه ۱۴۱ به مسافران و کاربران جاده ها داده می شود سبب ارتقای وضعیت ترافیک می شود و می تواند ایمنی سفرها را افزایش دهد.

اطلاع از وضعیت جوی جاده ها، انسدادها و یا محدودیت های ترافیکی، ثبت شکایات و انتقاد از مشکلات در جاده ها، ثبت شکایات مسافران حمل و نقل عمومی، ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی از خدمات قابل ارائه در سامانه ۱۴۱ است.

لازم بذکراست درسه ماه نخست امسال به استناد پیام صوتی مردمی سامانه ۱۴۱ تخلف سه راننده درکمیسیون ماده ۱۱ مطرح و اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.