خسارت بیش از ۳ میلیاردتومان سرقت تجهیزات ایمنی جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:سرقت تجهیزات ایمنی جاده‌ای استان سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت برجا گذاشت.

 ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه سرقت علائم ایمنی و تابلو‌های هشدار دهنده هزینه سنگینی را برای ایمن سازی مجدد به این اداره کل تحمیل می‌کند، اظهار داشت: در سه ماهه سال جاری ۸ هزار و ۳۴۰ عدد انواع تجهیزات ایمنی جاده‌ای این استان به سرقت رفته است و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت برجا گذاشت.

او  با بیان اینکه هدف از نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی ارتقای سطح ایمنی تردد و روان سازی ترافیک در محور‌های مواصلاتی است،افزود: نرده و المان‌های سازه‌ای پل ها، صفحات گاردریل و انواع تابلوی‌های جاده‌ای را از مهمترین تجهیزات سرقت رفته این مدت در سیستان و بلوچستان بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کاربران جاده و همچنین شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده‌ای مراتب را به سامانه‌های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کوتاه زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار