استاندار اردبیل:

برای بهبودی وضعیت معیشتی کارمندان تلاش می‌شود

استاندار اردبیل گفت:با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، برای بهبودی وضعیت معیشتی کارمندان استان تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشورتی با کارکنان استانداری گفت: در راستای رفع مشکلات معیشتی همکاری اعضای شورای مشورتی ضروری است.

او افزود:اعضای شورای مشورتی در پی احصای پروژه های درآمدزا در چهارچوب قانونی برای همکاران باشند.

یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شورای مشورتی، از برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکل تعاونی مسکن و کمک به امور رفاهی خبر داد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی وتحول اداری هم گفت: باعنایت به اهداف تشکیل این شورا درمراکز اداری از جمله ایجاد تعامل واستفاده ازتجارب کارکنان وانتقال آن به ساختارمدیریتی کلان وبه تبع آن ایجاد پویایی ، کارآمدی وتوانمندسازی بیش ازپیش سیستم وبدنه کارشناسی ادارات، بی گمان تثبیت وتقویت جایگاه شورای مشورتی درمجموعه های اداری به ویژه استانداری از ضرورت هاست.

مهدی جوادی افزود: درصورت تقویت این امر در استانداری وفرمانداری های تابعه، این شورا می تواند نقش موثری را دراعتماد سازی متقابل مدیریت ها وزیرمجموعه های آنها ونیز ترمیم وبهبود اموررفاهی همکاران ایفا کند.

در این جلسه اعضای شورای مشورتی، به بیان مشکلات و مسائل همکاران پرداخته و جهت رفع مشکلات مالی ورفاهی پیش آمده برای آنان، خواستار مساعدت ویژه استاندار در این باره شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.