جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای حمله به نیرو‌های حشد الشعبی عراق را محکوم کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حادثه اخیر بغداد واقدام توطئه آمیز وفتنه گرانه آمریکایی در حمله به نیرو‌های حشدالشعبی را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حادثه اخیر بغداد واقدام توطئه آمیز وفتنه گرانه آمریکایی در حمله به نیرو‌های حشدالشعبی و دستگیری رزمندگان کتائب حزب‌الله را محکوم و بر هوشیاری وبیداری مردم و گروه‌های سیاسی عراق در مقابل فتنه‌گری‌ها تاکید کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه در این بیانیه حادثه حمله به نیرو‌های حشدالشعبی و دستگیری رزمندگان کتائب حزب‌الله را اقدامی توطئه آمیزو ضد عراقی و فتنه گرانه آمریکایی‌ها دانسته که با هوشیاری و عمل به هنگام رزمندگان حشد الشعبی خنثی شد و معادلات مردمی قدرت در عراق را به رخ آمریکایی‌ها کشاند.

گرچه این اتفاق یک موضوع داخلی در عراق محسوب می‌شود، اما هرگونه فشار و فتنه‌گری علیه رزمندگان بسیج مردمی و محور مقاومت در عراق، تبعات سنگین بین‌المللی را در پی خواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید برهوشیاری وبیداری مردم و گروه‌های سیاسی عراق در مقابل فتنه‌گری‌ها تصریح کرده است: هر اقدامی که منافع و استقلال عراق را تهدید کند و جای پای آمریکایی‌ها را در منطقه و عراق تقویت کند، اقدامی استکباری و فتنه گرانه است.

اگر به مصوبه پارلمان عراق در الزام خروج نیرو‌های نظامی خارجی به‌خصوص نیرو‌های آمریکایی از عراق توجه نشود و این طرح اجرا نگردد عراق هرروز شاهد مفسده گری و فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها خواهد بود.

دربخش پایانی این بیانیه آمده است:بی‌شک مردم عراق با توجه به دغدغه‌های اسلامی و انقلابی خود در مسیر رهنمود‌های مرجعیت حرکت خواهند کرد و تا پای جان برای هویت دینی و ملی خود فداکاری خواهند نمود. عزت، استقلال، آرامش و پیشرفت عراق و مجد و عظمت این ملت بیدار، آرزویی دست نایافتنی نیست و ملت رشید عراق با بیداری، امکان سلطه مجدد متجاوزان بر این کشور را نخواهند داد و هر چه زودتر شرّ آمریکا را از عراق کوتاه خواهند کرد.

ان‌شاءالله تعالی

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.