بازاریان باید برای تحقق شعار سال وارد میدان شوند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بازاریان باید برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌ لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با هیئت رئیسه اصناف و اعضای اتحادیه‌های صنفی مرکز استان با بیان اینکه نقش بازاریان در تحقق شعار سال اساسی و کارساز است، گفت: بازاریان باید برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید وارد میدان شوند.

او افزود: بازاریان باید به بازار هم نگاه ارزشی داشته باشند و هم نگاه نظارتی و جلوی گران فروشی و احتکار را خودشان بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی گفت: اتاق بازرگانی باید آنچنان وحدت و انسجام داشته باشد که سر ریزش به اتحادیه‌ها و از اتحادیه‌ها به واحد‌های صنفی برسد و همه بازاریان یکپارچه و منسجم باشند.

او افزود:امیدواریم بازار با حفظ وحدت و انسجام بهتر بتواند به مبارزه با مشکلات و به دست آوردن مطالبات پیش برود.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی گفت: بازاریان همواره ارتباط خوبی با دین داشتند و در واقع بازار مسجد محور بود.

او افزود:الان در شهر‌های قدیمی بسیاری از مساجد در بازار بنا شده است و بازاریان حتی با عبا در مساجد حضور پیدا می‌کردند و همواره در ایام شهادت‌ها بازار تعطیل بود.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب و موفقیت حضرت امام (ره) همراهی بازاریان بود.

او با بیان اینکه بازاریان در ایام کرونا بسیار همت کردند، افزود:بازاریان برای تجهیز مراکز درمانی، برای رزمایش کمک مؤمنانه گام‌های خوبی برداشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: از دولت می‌خواهیم در شرایط سخت کنونی با بازاریان و اصناف کنار بیاید و با وحدت و تعامل با یکدیگر مشکلات را حل کنند و یار هم باشند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.