زمان ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان ثبت‌نام پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهر ۹۹ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن محمدزاده، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از زمان پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهر ۹۹ این دانشگاه، در شهریور  سال جاری خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل‌آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای از ۴ تا ۱۱ شهریور و مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) از ۱۱ تا ۱۷ شهریور انجام خواهد شد.

او افزود: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

محمدزاده تصریح کرد: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.