پیام‌های رسیده در تاریخ یازدهم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یازدهم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

از

 


 

یارانه

سلام خسته نباشید من آذر ماه ۹۸ ازدواج کردم و درحال حاضر سربازم و درآمد دیگری هم ندارم  و مستاجر هم می باشم  و تاکنون یارانه به حسابم واریز نشده است درحالی که حساب یارانه راهم جدا کردم و قبل از آن یارانه پدرم را حذف کرده بودند و بعد از جدا کردن برای من و همسرم هیچ واریزی انجام نشده است و هر جایی هم میرم کسی پاسخگو نیست  و حتی اداره رفاه هم رفتم و گفتند سایت بسته است و کاری نمی توانند بکنند  لطفا بررسی کنید واقعا در این شرایط اقتصادی می تواند کمک حال من باشد


 

کمبود وارارین

خواهشمندیم پیگیر کمبود داروی وارفارین باشید که بسیار حیاتی هست


 

درخواست از جهت احراز هویت اینترنتی و آنلاین کارگذاران بورس در خانه

با درود و خسته نباشید

از شما بچه‌های باشگاه خبرنگاران جوان خواستار این هستم که با توجه به بحث سهام عدالت و حرکت  تعداد زیادی از مردم جهت ثبت نام در بازار بورس جهت احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه می کنند که متاسفانه و بازم متاسفانه اصلا فاصله اجتماعی رعایت نمی شود و تعداد زیادی از مردم از جوان تا پیر در این مکان ها تجمع می کنند بدون کوچکترین فاصله واقعا دلیل خاصی هم ندارد که تمامی کارگذارن بورس جهت تکمیل ثبت نام حتما شما را به باجه‌های پیشخوان هدایت می کنند ، اما سامانه سجام که خود یک مرجع صدور کد 10 رقمی می باشد ای مشکل را حل کرده و خیلی خوب از طریق آپ موبایل در خانه هویت شخص را تایید کرده چرا این سازکار را کارگذاران محترم انجام نمی دند ؟؟؟؟

باتشکر یوسفی از اهواز


 

گران فروشی سم و کود = گران شدن برنج

سلام  اين فصل فصل شالی كاری در استان ما هست و تا الان همگی شالی كاشتن . در حال حاضر نياز به خريد كود و سم به طور جدي مورد نياز هست . با مراجعه به فروشگاه های سم و كود ، قيمت كود در فروشگاه ها تا 50 هزار تومان اختلاف دارد . از همه بد تر قيمت سم می باشد . روي قوطي سم نيم ليتری نوشته قيمت 21 هزار تومان اما فروشنده آن را 52 هزار تومان می فروشد . طبق اعلام وزارت كشاورزی استان گلستان سم ها با نرخ يارانه ای بوده و بايد به قيمت خريد روي بطری فروش برسد پس چرا فروشندگان رعايت نمی كنند . خواهشا در اسرع وقت پيگيری كنيد. چرا گه اين گرانی سم و كود به ضرر كشاورز و در نهايت مردم كه در آينده برنج خواهند خريد تمام خواهد شد . از شهر علي آباد كتول تا شهر سنگدوين بازرس به صورت نامحسوس بفرستيد و قيمت بپرسيد تا شاهد باشيد.


 

ماجرای کسر از اقساط گرفتن برای وام

در حالی که دایره ضمانت کارمندهای دولت تنگ و تنگ تر میشود، بانک ها هنوز مصرانه تقاضای ضامن کارمند دولت می کند

محدودیت ها از این قرار است که کارمندان فقط و فقط برای والدین، همسر و فرزندان و همکار خود حق ضمانت دارند.

پس یا فامیل درجه یک کارمند دولت هستید یا از تسهیلات بانکی حتی وام ازدواج محرومید

اگر مصلحت قضایی چنین قانونی را در پی داشته است، مثل همیشه کار ساده تر و دردسر ساز راه حل مشکلاتی هستند که مردم بیچاره با بانک ها دارند.


 

علت واریز نشدن وام یک میلیون تومانی به باز نشستگان نیروهای مسلح چیست

در اردیبههشت ماه کد ملی خود را به 6369 ارسال کردم و جواب آمد که در حال برسی می باشد خبری نشد که در خرداد ماه  تاآخر هرچه کد ملی را سامانه 6369 ارسال کردم حیچ جوابی داده نشد حال میخواه پیگیری شود که آیا این وام تعلق میگیرد یا خیر


 

حقوق دستیاران تخصص پزشکی

میزان حقوق دریافتی یک دستیار تخصص پزشکی برای فرد متاهل با زن و بچه یک میلیون ششصد هزار تومانه

واقعا با این حقوق می شه زندگی کرد

خواهش می کنم پیگیری کنید شاید فرجی شد و حقوق دستیاران تخصص پزشکی افزایش یافت.


 

افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

سلام چرا آموزش پرورش هیچی از افزایش سن نمی گن ...ما آدمیم تا کی باید منتظر باشیم ....چرا انقدر دارن ما رو اذیت می کنند


 

پروژه مسکونی شقایق ۲ در خیابان رجایی جنب پل شهید صارمی

سلام.روز به خیر..یک بلوک مسکونی از سال ۱۳۸۰ نیمه ساخته رها شده و بعضی از اعضای آن که حتی یک سوم قیمت خانه را نپرداخته آن بدون هیچ مدرک و سندی در آن ساکن شده اند و بقیه اعضا همچنان بلا تکلیف مانده اند با وجود اینکه بعضی از اعضا کل مبلغ خانه را پرداخته اند ولی خانه را تحویل نگرفته اند هر کسی هم برای خودش امکاناتی را فراهم کرده و ساکن شده حتی آب و برق هم خدا داند که چطوری کشیده..صاحب ملک هم در زندان به سر می برد و بقیه اعضا سفیر و سرگردانند..از شما مسئولین تقاضا داریم که رسیدگی شود.


 

بیمه خدمات درمانی فرزندان سرباز

سلام دوماه از خدمت سربازی همسرم در سپاه گرگان می گذرد اما دفترچه بیمه فرزندم را صادر نکرده اند با توجه به حقوق اندک ماهی 600 تومن چگونه می توانیم هزینه دکتر فرزندم را بدهیم . همسرم فوق لیسانس است و فرزند هم داریم اما حقوق 600 تومان که هزینه تاکسی تا یک ماه او برای رفتن به پادگانش نمی شود. لطفا رسیدگی کنید. سربازان تحصیل کرده و ایال وار مظلوم باتشکر


 

خدمتگذار یا بابای مدرسه

سلام، برای بار دوم خواهش وتمنا دارم و عاجزانه التماس می کنم.

من وتعداد زیادی از همکاران من در کل ایران این مشکل را دارند. حقوق ما بسیار کم و نا چیز است. ما ورودی 91 هستیم و متاسفانه بعد از 7 سال کار هنوز پیمانی، و رسمی نشده ایم.

من دو سال در مدرسه 2 شیفت کار می کردم اما حقوق یک شیفت به من داده  می شد. آقایان حق لباس به ما بابا های مدرسه نمی دهند. حق سرایداری را از ما برداشته اند.

ما در حکم سالیانه خود رتبه داریم. اما زمان پرداخت پول رتبه بندی خدمتگذار شامل رتبه بندی نمی شود. و به ما پولی نمی دهند.

متاسفانه ما نه جزو قشر کارگر نه معلم و نه کارمند محسوب می شویم

خواهش و التماس فراوان دارم اگر خدا را در نظر دارید بپرسید چرا بعد از 8سال کار ما باید کمترین حقوق در آموزش و پرورش را دریافت کنیم.

چرا رتبه بندی شامل ما نمی شود.

خسته نباشید خدانگهدار


 

یارانه یک میلیون تومانی

هنوز به خانوار های نیروی انتظامی این یارانه پرداخت نشده است.لطفا پیگیری کنید چرا واریز نشده است .ممنون


 

عدم پیشرفت ساخت ایستگاه شهرستان دورودپس ازسال ها

باسلام وخسته نباشید

حدود۸سال پیش شهرستان دوروداستان لرستان کلنگ ایستگاه راه آهن زده شدولی متاسفانه مسئولین راه آهن واستان بودجه اختصاص یافته راصرف اموردرسطح پایین ترکرده ومتاسفانه پیشرفت آن چنانی نکرده وبااین اوضاع قرارنیست تاسال های سال این ایستگاه به بهره برداری برسد.ممنون ازشمااگرپیگیرشوید.متشکرم


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۱:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
با سلام وخداقوت . لطفا درمورد مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته لشکری که درنیروهای نظامی همچون نزاجا درسال ۹۷ بازنشسته شده مدرک آنها درسیستم بازنشستگی سابا درج نگردیده لطفا دراین زمینه پی گیری ورسیدگی گردد. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
یارانه

سلام خسته نباشید من آذر ماه ۹۸ ازدواج کردم و درحال حاضر سربازم و درآمد دیگری هم ندارم و مستاجر هم می باشم و تاکنون یارانه به حسابم واریز نشده است درحالی که حساب یارانه راهم جدا کردم و قبل از آن یارانه پدرم را حذف کرده بودند و بعد از جدا کردن برای من و همسرم هیچ واریزی انجام نشده است و هر جایی هم میرم کسی پاسخگو نیست و حتی اداره رفاه هم رفتم و گفتند سایت بسته است و کاری نمی توانند بکنند لطفا بررسی کنید واقعا در این شرایط اقتصادی می تواند کمک حال من باشد
واقعا شما یه الگو برتر برای جوانها هستین که تو نستین خودتون و قانع کنید که ازدواج بهتر از تجرده اونم تو این شرایط
آخرین اخبار