رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همواره در مراحل سخت و بحران‌ها در کنار دانشگاه حضور داشته و دارند و بسیاری از مطالبات به حق مردم در حوزه بهداشت و درمان با همراهی و همدلی آنان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وظیفه‌ای بسیار سنگین را برعهده دارد و آن حفظ سلامت و ارتقاء وضعیت بهداشتی درمانی استان جهت ارائه خدماتی بهتر و شایسته مردم غیور استان است و نمایندگان دلسوز و پرتلاش استان در رسیدن به این هدف همواره حامی و همراه ما بوده اند.

او گفت : باتوجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در بخش‌های مختلف علمی و بهداشتی درمانی و سایر ظرفیت‌های موجود استان، درخواست قطبیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کلان منطقه مطرح شده است و خواستار پیگیری بیشتر نمایندگان استان در این زمینه هستیم.

مرادی افزود : عدم وجود پردیس در دانشگاه علوم پزشکی مشکل بزرگی است به صورتی که دانشگاه کرمانشاه جزو معدود دانشگاه‌های علوم پزشکی است که پردیس ندارد.

او افزود : اختصاص بودجه اندک جهت تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و پیشنهاد جذب سرمایه گذار از دیگر مسائلی است که خواستار توجه نمایندگان به این موضوع جهت تامین اعتبار و تسریع در اجرای این پروژه هستیم.

مرادی ادامه داد : عدم وجود بودجه مستقل در بودجه عمومی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در استان، از دیگر مشکلاتی است که در دانشگاه با آن مواجه هستیم و جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به زائران اربعین، دانشگاه نیازمند یک بودجه مجزا می‌باشد.

او افزود : خالی بودن بیش از ۳۶ درصد از پست‌های مصوب دانشگاه (از سال ۹۵ تا کنون مجوز جایگزین به دانشگاه تخصیص داده نشده است) در دیگر مشکلات دانشگاه است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان مورد رسیدگی قرار گیرد.

مرادی گفت : عدم ابلاغ به موقع (به صورت موازی) چارت تفصیلی جهت مراکز و یا بیمارستان‌های جدید التأسیس و کمبود اعتبارات هزینه‌ای با توجه به افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای مستمر و اعمال مناطق جنگی، عدم تخصیص سایر فصول، از دیگر مواردی است که دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده است و خواستار پیگیری نمایندگان در این خصوص هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.