اخبار حوادث امروز دوازدهم تیر ماه ۹۹؛

از کشف ۲۱ فقره سرقت در خرمشهر تا دستگیری سوداگران مرگ در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم تیر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان منزل و کشف ۲۱ فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان خرمشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی قضائی متهمان مزبور را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۲۱ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه کولر و یکدستگاه تلویزیون مسروقه کشف شد.

سرهنگ ترکارانی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران تحقیقات مقدماتی و اطلاعاتی خود را در این خصوص آغاز که پس از یکسری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به ۲۰ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکارانی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

سوداگران مرگ در دام پلیس آبادان

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، طی یک عملیات اطلاعاتی ۳ نفر خرده فروش مواد خانمان سوز مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه ماموران از مخفیگاه متهمان انواع مواد مخدر سنتی شامل ۵۰۰گرم تریاک و ۷۰گرم هروئین کشف کردند افزود: برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان در پایان گفت: برخورد جدی و قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان موادهمچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.