استاندار ایلام:

پروژه های عمرانی می بایست با پیوست فنی و رضایتمندی مردم اجرایی شوند

سلیمانی دشتکی گفت :پروژه های عمرانی می بایست با پیوست فنی و رضایتمندی مردم اجرایی شوند.

تسریع در روند اجرای پروژه‌ها با در نظر گرفتن مسائل فنی می‌بایست مد نظر شهرداری قرار گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار ایلام، شهردار ایلام، اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و جمعی دیگر از مسئولان استانی از پروژه‌های مختلف شهری ایلام بازدید کردند.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های مثبت مجموعه شهرداری ایلام اظهار داشت: تسریع در روند اجرای پروژه‌ها همراه با در نظر گرفتن مسائل فنی می‌بایست مد نظر شهرداری قرار گیرد.

او با تاکید بر لحاظ نمودن رضایت مندی مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار داشت: مقدمات کار برای تفاهم با مالکینی که در محدوده زیرگذر شهید کشوری که تعریض ننموده اند، می‌بایستی فراهم شود.

در ادامه صادقیان شهردار ایلام نیز ضمن قدردانی از مساعدت و حمایت استاندار ایلام از مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای زیرگذر شهید کشوری که هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۸ ماه بوده که عملیات اجرایی آن از آذرماه ۹۸ آغاز شده و قصد داریم با همکاری پیمانکار و مجموعه نظارت این پروژه را زودتر از موعد مقرر و سر یکسال به اتمام برسانیم.

او  افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی تفاهم با مالکین املاک باقی مانده در محدوده زیرگذر شهید کشوری را اعلام داشته و‌پذیرای شهروندان عزیز هستیم.

گفتنی است استاندار ایلام و هیات همراه از ۳ فاز سیلبند مدرس و فاز سوم بام ایلام نیز بازدید نموده و در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.