ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس تکمیل شد / انتقال بیماران کرونایی گنبد به شهر‌های اطراف

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های گنبد کاووس، از امروز بیماران کرونایی این شهرستان به شهر‌های اطراف منتقل شدند.

سراج الدین عارف نیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: هم اکنون بیش از ۵۴۰ مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که بیشتر آن‌ها در شهرستان گنبدکاووس بستری اند.


سراج الدین عارف نیا افزود با افزایش مبتلایان به کرونا، ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس تکمیل شد و از امروز مبتلایان جدید برای بستری به بیمارستان‌های شهر‌های اطرف مانند آزادشهر، مینودشت و کلاله ارجاع شدند.


عارف نیا افزود: برگزار نکردن مراسم‌های عروسی و عزا، شرکت نکردن در این مراسم‌ها و تجمع‌ها و ماسک زدن سه اصلی ست که مردم باید دست کم تا پایان امسال آن را به عنوان فرهنگ کرونایی بپذیرند و رعایت کنند.


وی با تاکید بر این که پس از ابتلا به این بیماری، پشیمانی سودی ندارد از مردم خواست: این بیماری را شوخی نگیرند و مراقب سلامتی خود و خانواده‌های شان باشند.


وی گفت: حتی در شهر‌ها زرد استان هم حضور در تجمعات خطر ابتلا به کرونا زیاد است و افراد تا می‌توانند از میهمانی‌ها و تجمعات فاصله بگیرند.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: هم اکنون شهر‌های گنبد کاووس، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، گمیشان و آق قلا در وضعیت قرمز هستند.


او ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد بیشتر مبتلایان به ویژه در شرق استان افرادی هستند که در هفته‌های گذشته در مراسم‌های عروسی و عزا شرکت کرده بودند.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.