ماجرای اقدام عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال اساسنامه به فیفا چیست؟

مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان (در سال ۲۰۱۸) در اقدامی عجیب اساسنامه کشور کویت را به نام ایران برای فیفا ارسال کرده بودند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده رئیس پیشین کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره ماجرای عجیب این فدراسیون در ارسال اساسنامه به فیفا (در سال ۲۰۱۸) بیان کرد: فدراسیون جهانی فوتبال درخواست پیش نویس اساسنامه را از مسئولان داشته است، اما آن ها پیش نویس اساسنامه فدراسیون کویت را برای فیفا ارسال می‌کنند و حتی اسم کویت را هم از آن حذف نکرده بودند.

او افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال ایران می خواستند تا به جای نام کویت، اسم ایران را در اساسنامه ارسالی به فیفا جایگزین کنند اما فونت نوشتاری آن ها با مورد ابتدایی کاملا متفاوت است.

او ادامه داد: در جایی نوشته شده مقر این فدراسیون در کویت است و مسئولان ایران یادشان رفته این موضوع را اصلاح کنند و فیفا هم به آن ایراد گرفته بود.

نصیرزاده اظهار داشت: فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای اصلاح اساسنامه صادر کرده است. این اطلاعیه یک دروغ بسیار آشکار است. اطلاعات ما از زلزله تهران نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال بیشتر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار