حضور ۲۰ هزار نمازگزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی امروز نماز جمعه را در شهر قدس و با رعایت تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در مسجدالاقصی برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد قریب به ۲۰ هزار نفر از شهروندان فلسطینی امروز نماز جمعه را در شهر قدس و با رعایت تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با گسترش کرونا در مسجدالاقصی برگزار کردند.

یوسف ابوسنینه، امام جماعت امروز مسجدالاقصی هم امروز در خطبه‌های نماز جمعه از نمازگزاران خواست برای توقف موج جدید شیوع کرونا به شیوه نامه‌های بهداشتی پای‌بند باشند.

اداره اوقاف اسلامی قدس در دستورات بهداشتی خود از نمازگزاران خواسته بود با پوشش ماسک و سجاده‌های اختصاصی خودشان به مسجد بیایند و فاصله اجتماعی را هم به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت کنند.

بنا به اعلام منابع پزشکی فلسطین در قدس، شمار مبتلایان به کرونا در قدس شرقی، ۴۴۵ نفر رسیده است و بر اساس اعلام وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، تا امروز جمعه در سرزمین‌های فلسطینی، ۳ هزار و ۴۸۵ نفر مبتلا به کرونا شدند که از این بین، ۱۲ نفر جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار