حماس: امت‌ اسلامی باید به مرحله عمل وارد شود

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد زمان آن رسیده است که امت‌های عربی و اسلامی وارد مرحله عمل شوند و دامنه درگیری با دشمن باید گسترش یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، منصور بریکه، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در مصاحبه با این شبکه خبری درباره اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی گفت که زمان آن رسیده است که امت‌های عربی و اسلامی از مرحله رد اشغالگری عبور کرده و وارد مرحله عمل شوند.

عضو ارشد جنبش حماس تاکید کرد دامنه درگیری با دشمن باید گسترش یابد و قدس، کرانه باختری و عمق منطقه حضور اشغالگران را فرا بگیرد.


بیشتر بخوانید


منصور بریکه با بیان اینکه طرح‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی اجرایی نخواهند شد، تاکید کرد: «ما در راه آزادی تمام خاک فلسطین حرکت می‌کنیم.»

روز گذشته نیز محمود الزهار، یکی دیگر از رهبران جبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تعیین هدف اصلی سازمان آزادی بخش فلسطین و دوری جستن آن از توافقنامه اسلو شد.

همچینین خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، طرح الحاق کرانه باختری رود اردن را فرصتی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن‌ها دانست و گفت لحظه‌ای تاریخی به نفع فلسطینی‌ها در جریان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار